Gå til innhold

Reisebrev fra BMWCCN's tysklandstur

Kjetil Sømme
 Share

Anbefalte innlegg

Det ble en lang dag i dag! Håndbrekket på bussen hang seg opp, var en luftventil som ikke funka. Dermed dro folk i leiebiler og tog mot Frankfurt. Litt forsinka gikk vi igang med å kikke på altmulig. Jeg rakk vel over 60% av messa, tok ca 200 bilder. Fortsatt intet internett til å laste over bilder :(

Ladern til kameraet ligger på bussen som endelig dro på verkstedet i kveld. De kom på formiddagen for å taue bussen, men dieselpumpa på tauebilen streika, så bergningsjåføren måtte ta taxi for å hente ny pumpe, slik at bussen ble taua bort. Vi er lovet buss til i morgen tidlig, men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Puh!

Etter en vill oktoberfest og dertilhørende nedtur, så holder jeg nå på å samle sammen bildene fra resten av turen, stay tuned.

Ja det vil jeg sannelig kalle nedtur!

Du var hverken med på BMW M foredraget eller rundturen i dingolfing fabrikken!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh!

Etter en vill oktoberfest og dertilhørende nedtur, så holder jeg nå på å samle sammen bildene fra resten av turen, stay tuned.

Ja det vil jeg sannelig kalle nedtur!

Du var hverken med på BMW M foredraget eller rundturen i dingolfing fabrikken!! :)

På BMW M var det fotoforbud, og da mente de FOTOFORBUD!!!

Hvis noen rørte et kamera eller mobiltelefon bortsett fra i M-studio (liten greie de hadde med M3, M5 og M6), så ble rundturen avlyst, og alle kastet ut. Kameraet tror jeg de bare tok og ga deg penger for nytt eller tok minnekortet...

Men jeg overvant tømmermennene for å være med hos M ja!

På fabrikken i Dingolfing var jeg ikke med inn nei.... Der var det også fotoforbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen rørte et kamera eller mobiltelefon bortsett fra i M-studio (liten greie de hadde med M3, M5 og M6), så ble rundturen avlyst, og alle kastet ut. Kameraet tror jeg de bare tok og ga deg penger for nytt eller tok minnekortet...

På fabrikken i Dingolfing var jeg ikke med inn nei.... Der var det også fotoforbud!

I know, I was there =)

Fikk ikke med meg at du var med inn til M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, I was there =)

Fikk ikke med meg at du var med inn til M.

Husker du ikke at jeg satt på bakerste rad med hodet i fanget? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...