ehrnst Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Lukter rævhull. Da vet jeg hvertfall at jeg kan lukte på ostepopp istedenfor et rævhull om jeg vil kjenne lukta ihvertfall. Rævhull lukter jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Synes ikke det lukter fælt jeg... Men det smaker uansett DIGG!!!! forresten over et år siden jeg har hatt det, kanskje det må kjøpes in til neste helg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Ostepopp er jo helt sjef.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Lukter rævhull. Hehehe Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Ostepop er nam-nam det! Bare å holde for nesa og dytte innpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 det smaker det samme som det lukter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Med andre ord: det store flertallet er ening om at ostepopp er knall saker, og Norge hadde vært et dårligere land uten. Kommer med flere gull korn etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Det lukter fælt, og smaker fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 ostepop er som flickans lille, smaker godt men luktar ille hehe fritt oversatt fraet snus ordtak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Ostepop er über-schnadder, Nam, nam..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 lukter helt for jævlig jah! men smaker jo godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Ostepop...blææ...Kims Sour Cream & Onion Chips derimot...nam-nam... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Hater oste-popp ! Kan verken fordra lukta eller smaken *æsj* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 "Ronny Rompelukt" som en vennine av meg så kledelig kalte det er helt sjef det..... Lukter kanskje litt ubekvemt og farger alt på 20meters hold samme farge, men er dritdigg for det om.. Fint sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Er helt greit. Begynner man å spise det må man bare holde på til det er tomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå