StigJ Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Er helt greit. Begynner man å spise det må man bare holde på til det er tomt.. Samme med meg. Har jeg først begynt så gir jeg meg ikke før posen er vrengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Lukter rævhull. Og smaka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 hehe lukter kanskje ikke best, men smaker jo helt ok er ikke favoritten men helt spiselig med andre ord ja Ostepop?? Går heller for Maarud sprømix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Ostepop er digg ja.. Men setter seg så jævlig i tennene..og lukter vel ikke akkurat som roser nei, menneh..ehem.. ostepop er som flickans lille, smaker godt men luktar ille hehe fritt oversatt fraet snus ordtak *hinte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 JA . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Hahahah.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Lukter rævhull. ...dritdigg... Godt folk er enige... Synes det lukter ballesvette jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Da har jeg akkurat knertet en hel pose med ostepop.. Gikk veldig greit det, ahh, kjenner fettet bare legge seg på.. Herlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 E 30 Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Engletisser smaker ikkje bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 mmmmmmmm...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Lukter dritt, smaker godt Og nå fikk jeg litt lyst på ostepopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Det er bra saker det se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 har så lyst på ostepopp nå.... det eneste er at jeg må kjøre ca. 10min for og kunne kjøpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Lukter rævhull. Og smaka... Så med andre ord kjenn du til smaken fra før av..... hhmmm forstyrende å hør Syns det er svin godt, spis meg helst ihjel på det. Men det kunne ha luktet bedre... Vi burde tips de som lager det om dette Kanskje alle på bimmers får et år forbruk av ostepop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Ser jo ut som rypebæsj og lukter tåfis, men godt er det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå