Gå til innhold

JEG HAR BLITT PAPPA! :-D

Loke
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer!

Nå får du prøve det en stund og så fortelle meg om det virkelig er så fantastisk som alle skal ha det til. Jeg tror nemlig ikke helt på de. Livet må jo forandre seg totalt. Ikke tid til noe av det man har lyst til lenger etc.. :? Og penger i barnemat og bleier!

Til Gunnar,

Det er fantastisk i begynnelsen. Men tar du litt ansvar sjøl og ikkje lar dama\kona gjøre alt er det veldig krevende.

Etter kvert forsvinn begeistringen for den nyfødte, dvs det er jo selfølgelig spennende og alt det der.

Menn kvardagen begynner og komme sigende, og da skal du se det at det forholdet som du trodde var veldig bra ja det kan fort gå til helvette og det blir mye krangling dama har masse hormoner du har masse hormoner du er usikker masse nytt får kort lunte, og det heile blir ofte mye mer jævlig enn kjekt.

Dette er mitt tilfelle ikkje det at alle har det sånn det veit eg ikkje, men eg veit om mangen som sier akkuratt det samme.

Det er ikkje reint få forhold som har røket når ongen er mellom 0 og 2 år.

Men herregud det er masse kjekt, første gang babyen gjør noe nytt, begynner og lage lyder osv osv. Stadig utvikkling og nye ting som skjer det er artig.

:wink:

Her er forresten link til ei heime side som dama har laga,

passord er 654321

http://www.borgnycecilie.piczo.com/

Passordet blir endret omgående vist det er noen som meiner dette er uforsvarlig. Ser helst at dere ikkje kopierer bilder fra sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Gratulerer så masse!!! :D Er ingen ting som er bedre enn det å bli pappa! :D Ble pappa selv for 1 år siden om 2 uker fra nå, fikk også en datter \:D/ hehe er det beste som har hendt meg. Blir jo en del nye ting fremover nå i livet, men kun til det gode :wink:

Søt pike du har fått der, skjønner at du er stolt! :D

Grattis igjen! og så håper jeg alt står bra til med mor og datter 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble pappa selv den 7.september, ei lita jente som kom 5 uker for tidlig..Men det gikk veldig bra, alt sammen. 2650 g og 44 cm var de vitale mål :) Fantastisk å oppleve fødsel synes jeg! Hun skal hete Thea Madelen :) Det går for det meste i pupp og soving om dagen..ja også bleier da :lol:

http://img.photobucket.com/albums/v162/ ... G_6024.jpg

:happybday: Grattis til deg også da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...