Gå til innhold

Da var bilen fra Automote kommet:)

John H
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny bil, syntes den var utrolig stili jeg, vingen og var tøff, å at den ikke er noe fin bakfra gjør nå ingenting, siden det bare er en 318 :lol: neida, ikke stygt ment.. men får du tak i en bra motor så bilr bilen din utrolig tøff! likte veldig godt utseende på den.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk for alle tilbakemeldinger :D kjekt å få vite hva folk synst om bilen min :D det er mangen som ikkje liker vingen og front leppa men jeg synst den ble tøff med det, så det blir vell på. :P når det gjelder motoren så har jeg jo visse planer da som chip o.s.v men det kommer med tiden :P igjen takk for alle tilbakemeldinger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil... vingen er helt min stil... ellers ang. øyelokkene ville jeg ha gjort de mindre...

jeg kappa av 10mm av dem slik at den fulgte den linjen som er på siden av bilen. blir mindre massivt og mere lys :)

har ikke noe bedre bilde akkurat nå... men syns det blir mye bedre

Det var mye finere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik, chippe en 318i har lite for seg :)

Han har jo kvass kam, stort filter og eff.anlegg, merker godt at den er vassere på turtallet både på lavt og høyt, enn f.eks min egen..hjelper vel litt med en chip da..koster jo ikkje allverden heller sånt sett...

Har vertfall hørt fra flere at det hjelper bra med chip når en i tillegg har kvass kam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...