Kjell Rune Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 grattis med ny bil ja.. synest den var kjempe pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Hva er poenget med å slenge på digre lepper, spoilere og øyelokk. Bling-bling sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Synes det var kult jeg.. Fin bil Men hvorfor har du den logoen bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Stilig bil, men synes som sagt at leppen er for voldsom. Fronten blir veldig trappete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Pen bil Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Fin bil, men vekk med vingen! Hører ikke hjemme! Og sett heller i luftekanalene og M-gitteret istedetfor sånn netting på rull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Likte ikke vingen og den hvite nettingen i fronten, ellers gratulerer med ny og pen bil Ser det er gjort litt med motoren, hva slags effekt har du i forhold til originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 FET bil uten tvil, men litt lite maskin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Grattis med ny bil, syntes den var utrolig stili jeg, vingen og var tøff, å at den ikke er noe fin bakfra gjør nå ingenting, siden det bare er en 318 neida, ikke stygt ment.. men får du tak i en bra motor så bilr bilen din utrolig tøff! likte veldig godt utseende på den.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend T Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 takk takk for alle tilbakemeldinger kjekt å få vite hva folk synst om bilen min det er mangen som ikkje liker vingen og front leppa men jeg synst den ble tøff med det, så det blir vell på. når det gjelder motoren så har jeg jo visse planer da som chip o.s.v men det kommer med tiden igjen takk for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 For å si det slik, chippe en 318i har lite for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hva er poenget med å slenge på digre lepper, spoilere og øyelokk. Bling-bling sier jeg bare! Får å ha noe ikke alle andre har? Synes bilen var tøff! Likte vingen også1 Stilig bil. Men hvis jeg også skal komme med no negativt er det antallet dører, ellers rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Vingen var faktisk ikke så ille, men jeg har allergi mot sølvgitter... Bytt det ut med svart!, og automote-logoen var litt i drøyeste laget. Sett på en diskret bimmers.no logo istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Fin bil... vingen er helt min stil... ellers ang. øyelokkene ville jeg ha gjort de mindre... jeg kappa av 10mm av dem slik at den fulgte den linjen som er på siden av bilen. blir mindre massivt og mere lys har ikke noe bedre bilde akkurat nå... men syns det blir mye bedre Det var mye finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 For å si det slik, chippe en 318i har lite for seg Han har jo kvass kam, stort filter og eff.anlegg, merker godt at den er vassere på turtallet både på lavt og høyt, enn f.eks min egen..hjelper vel litt med en chip da..koster jo ikkje allverden heller sånt sett... Har vertfall hørt fra flere at det hjelper bra med chip når en i tillegg har kvass kam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå