Gå til innhold

Hjelp!! jeg har orginal fjærnstyrt sentral lås

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har ein brytar i kvar dør som skrur av og på lyset, på same måte som at du har ein lysbrytar på veggen i kvart rom i huset. Når døra blir lukka blir brytaren trykt inn og skrur av lyset, når døra blir opna sprett brytaren ut att og skrur på lyset.

Antakeleg er det denne brytaren som også gir signal til alarmen, og er det dårleg kontakt bør det også vere noko unormalt med lyset ditt. Merka noko unormalt der?

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er sikkert jeg som er dum, men jeg forstod ikke helt det der:)

Den sitter i A-ramma. Dørstolpen. En liten svart runding. Om du trykker den inn skal coupelyset slukkes.

Skrevet
Du har ein brytar i kvar dør som skrur av og på lyset, på same måte som at du har ein lysbrytar på veggen i kvart rom i huset. Når døra blir lukka blir brytaren trykt inn og skrur av lyset, når døra blir opna sprett brytaren ut att og skrur på lyset.

Antakeleg er det denne brytaren som også gir signal til alarmen, og er det dårleg kontakt bør det også vere noko unormalt med lyset ditt. Merka noko unormalt der?

ja eg har merka problem med cupelyset. det vil ikke skru seg på eller av nr jeg opner/stenger døren.. Så lysproblemet og låseproblemet har en samenheng??? Hva må jeg gjøre nå da? Hvis det er denne bryteren som er ødelagt? Går det an å fikse denne, evt kjøpe ny å sette den inn selv, eller m bilen på verksted. Hva er ca pris??

takk for alle svar

Skrevet

ja eg har merka problem med cupelyset. det vil ikke skru seg på eller av nr jeg opner/stenger døren.. Så lysproblemet og låseproblemet har en samenheng??? Hva må jeg gjøre nå da? Hvis det er denne bryteren som er ødelagt? Går det an å fikse denne, evt kjøpe ny å sette den inn selv, eller m bilen på verksted. Hva er ca pris??

takk for alle svar

Hmm, om du er såppas at du kjører BMW så må du ihvertfall klare å finne denne bryteren?? Den ligner på en liten svart brystvorte, kanskje det hjelper? Og det er mer en vanlig å skifte denne selv. Men om du selvfølgelig ikke klarer å finne denne bryteren, så er det vel like greit å kjøpe en bil som har denne funksjonen iorden.

Skrevet

takk for alle svar

Hmm, om du er såppas at du kjører BMW så må du ihvertfall klare å finne denne bryteren?? Den ligner på en liten svart brystvorte, kanskje det hjelper? Og det er mer en vanlig å skifte denne selv. Men om du selvfølgelig ikke klarer å finne denne bryteren, så er det vel like greit å kjøpe en bil som har denne funksjonen iorden.

behøve ikkje vere store i kjeften... har funne bryterene og har fixa dem.. so hold kjeft.. viss ikkje du kan svare vanlig på et spørsmål.

• 4 months later...
Skrevet
- Steng førerdøren. Vri tenningsnøkkelen ett øyeblikk(max 5 sek) til posisjon 1 og tilbake til posisjon 0.

- Trykk på knapp 1(firkantet) og hold den inntrykt. Innen 10 sek trykker du tre ganger på knapp 2(runde) uten å slippe knapp 1. LED blinker nå langsomt i max 10 sek.

- Rett senderen mot mottakeren under innespeilet(max 15 cm ifra), og trykk på en av knappene.

- Om sentrallåsen låser og deretter låser opp igen, er nøkkelen programert.

Dette sto i min instruksjonsbok(5- serie E-34).

Tusen takk for hjelpen, skal prøve dette i morgo jeg 8)

Mottakeren under innespeilet??? Er det en mottaker der? Hvordan ser den i såfall ut?

Skrevet

Hva om jeg er langt fra folk og fjernkontrollen til alarmen/sentrallåsen slutter å virke. Hvordan kan jeg få bilen i gang og kjøre hjem?

Startsperra er koblet til alarmen.

• 2 weeks later...
Skrevet

du kan da bruke nøkkelen til å komme inn i bilen. Så må du kutte ledningen til alarmen. Det måtte ein venn av meg gjere. Der var og startsperra kobla til alarmen, men den trur eg han fant ut at ikkje funka!!!

• 1 year later...
Skrevet

jeg har 2 nøkkler til min E36 98 modell, begge funker utmerket og de er fjernstyrt, så det er ikke nor problem å ha 2 stk som skal fungere .

Skrevet
- Steng førerdøren. Vri tenningsnøkkelen ett øyeblikk(max 5 sek) til posisjon 1 og tilbake til posisjon 0.

- Trykk på knapp 1(firkantet) og hold den inntrykt. Innen 10 sek trykker du tre ganger på knapp 2(runde) uten å slippe knapp 1. LED blinker nå langsomt i max 10 sek.

- Rett senderen mot mottakeren under innespeilet(max 15 cm ifra), og trykk på en av knappene.

- Om sentrallåsen låser og deretter låser opp igen, er nøkkelen programert.

Dette sto i min instruksjonsbok(5- serie E-34).

He he. Høres ut som et tyvtriks til et playstationspill...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...