BoSJo Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Jeg har og Original alarm i min E34, men desværre har jeg ikke noen fjernbetjening til den. Fikk leitet nummeret op på realoem.com engang og fannt så prisen på gsbildeler, hvis jeg ikke husker feil var det rundt 1.600,- pr. styk Det var da den type med integret nøkkel som klappes inn. Syntes det var litt stift for en print plate og ei uslipet nøkkel, så finnes der noe uorginalt alternativ? Bilen har lille rød diode oppe i lufte grillen ved front rute, og så noe som ligner på en rute knuse sensor oppe ved speilet i front ruta også. Bak speilet helt oppe ved taket sitter der og en svart firkant som kun kan ses ute fra. Så jeg vil mene at bilen har fjernbetjent sentrallås og alarm?
Hankook Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Heisann. Jeg prøvde på å aktivere nøkkelen på min e34, men uten hell. Vet ikke om jeg har fjernstyrt-sentrallås heller, har aldri fungert, men her en dag tenkte jeg å prøve, så jeg skiftet batteri i nøkkelen, som selvfølgelig knakk i døra noen dager senere. Jeg har noe oppeforbi innerspeilet jeg ikke vet hva er. Går noen ledninger inn på denne, kan se ut som en motaker, noen som vet? Har også sånn diode lignende sak i lufterillene på dashbordet. Slik ser nøkkelen min ut. Har noe jeg ikke vet hva er til under tenningslåsen, noen som vet hva det er til eller? Setter pris på alle svar, vet dette ikke er min tråd, men tenkte jeg skulle søke til fant noe, så jeg slapp og lage ny tråd
BoSJo Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Sjekk denne link : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49922&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå