Feldwebel Jensen Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 100% strøken, ny i eske med alle papirer og magasin. Kan plugges rett inn i f.eks E39. Det kan også følge med komplett kabelsett og brakett hvis du ikke har dette i bilen. Står på Lørenskog ved Oslo. Kan sendes i norgespakke f.eks. HALV PRIS = LØP OG KJØP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 passer denne til uorginal spiller i E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Det spørs om spilleren din støtter CD-veksler. Åssen spiller er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 en simpel JVC spiller.. tviler egentlig på det. har ikke noe fancy modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 HALV PRIS = LØP OG KJØP! hva er halv pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Halv pris av ny pris på BMW. Den er tross alt ubrukt i esken så det burde vel være ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Halv pris av ny pris på BMW. Den er tross alt ubrukt i esken så det burde vel være ok? KR??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 passer den i e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 passer den i e46? OT: har du kjøpt bil no paulsen brothers?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg har fått info om at den passer på BMW E46, E39, X3, X5, Z4 og Z8 som har enten BMW Business, Professional eller Navigation headunit. Denne infoen er ikke bekreftet av BMW enda, så foreløpig kan jeg bare garantere at den passer i E39. Ledningsnettet passer til E39 Touring, dvs at hvis du ikke har opplegg for cd-veksler og ikke har E39 Touring så trenger du ledningsnettet. Dette har de på BMW og koster ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Halv pris av ny pris på BMW. Den er tross alt ubrukt i esken så det burde vel være ok? jeg vet ikke hva en slik koster ny hos BMW, så for meg kan halv pris være 500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Halv pris av ny pris på BMW. Den er tross alt ubrukt i esken så det burde vel være ok? jeg vet ikke hva en slik koster ny hos BMW, så for meg kan halv pris være 500 kr. ...vill rett og slett ikkje ut med prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Grunnen til at eg ville ha prisen er at eg og har ein i bile min som er overflødig etter at eg monterte iPod-adapter, denne brukar inn/ut til CD-vekslaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 passer den i e46? OT: har du kjøpt bil no paulsen brothers?? jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 passer den i e46? OT: har du kjøpt bil no paulsen brothers?? jepp! BILDER!...kva du ventar på?? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå