FTE Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Da har jeg handlet meg M3 nr tre. Blir aldri lei disse bilene, er herlige å kjøre! Å se på også selvfølgelig...dere må gjerne kommentere Beklager litt små bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Nice shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Herlig bil! Hvor mye måtte du betale for gliset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Gratulerer. Veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Herlig bil! Hvor mye måtte du betale for gliset? Den ble byttet mot Cosworthen jeg hadde + at jeg fikk 80000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Enda en som har realisert MIN drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Så veldig fin ut. Halv bur? motor orginal? ///Strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Må bare ha en sånn en gang!! Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Så veldig fin ut.Halv bur? motor orginal? ///Strøm Om du kikker litt nøyere etter ser du at det er fullt bur.... Meeeeget pen må jeg si!!! Den der like jeg utrolig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Fin bil, men tyskerstukk på felger/dekk liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Så veldig fin ut.Halv bur? motor orginal? ///Strøm Om du kikker litt nøyere etter ser du at det er fullt bur.... Meeeeget pen må jeg si!!! Den der like jeg utrolig godt... etter å ha titte litt nærmere ser jeg det gitt.. moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Den ble byttet mot Cosworthen jeg hadde + at jeg fikk 80000,- Pen bil ja.... og ett bra bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Enda en som har realisert MIN drøm Samme her! Gratulerer så mye! Den så vannvittig bra ut Skikkelig pen og rå! Håper på mer info og større og flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Veldig pen! I en av de rette fargene. Regner med at det er en norsk bil ja? Kjøpt av noen i BMW CCN? Tilfeldigvis ikke reg. nr. som starter på DJ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Grattulerer!! Utrolig pen bil, misunner deg der ja:P bmwE9: " Fin bil, men tyskerstukk på felger/dekk liker jeg ikke. " hva mente du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå