R Andersen Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Blei veldig flott det der. Men det er vel ikke lovlig å kjøre med sånne skilt . selvsagt ikke, men det er for bruk på treff etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 ...kult dette! Kunne du bestemme font (skrifttype) sjølv? gå inn på siden deres å se. tror ikke man kan velge skrifttype, men forskellige farger kan du få. både på skilt og skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg har også hatt de skiltholderene fra Wenstøp Eriksen for noen måneder siden, men tok de av.. Var langt penere uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hadde det vært morsomt med www.bimmers.no skiltholdere? Hvis noe får laget det kjøper jeg med en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg kommer nok til å holde meg til BMW ccn sine plater.. Vet man kan få bestillt med ønsket tekst men husker ikke hvor det var igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg kommer nok til å holde meg til BMW ccn sine plater.. Vet man kan få bestillt med ønsket tekst men husker ikke hvor det var igjen hvis du leser litt nøyere i denne tråden, så finner du ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hadde det vært morsomt med www.bimmers.no skiltholdere? god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 uups.. se der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 kult! sånn skiltholder har jeg og Jeg har mange. Jeg selger dem for BMWCCN Rogaland. Hvor mye skal du ha for et par av dem? Jeg har ingen skiltholdere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 de koster vel fortsatt 100 kr sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 de koster vel fortsatt 100 kr sikkert.. stemmer, og da får du med to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hadde det vært morsomt med www.bimmers.no skiltholdere? Det hadde det! Men regner med skiltholdere koster litt? Har tenkt på det før.. driver jo allerede og distribuerer klistremerker, så skiltholdere burde jeg vel også klare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 de koster vel fortsatt 100 kr sikkert.. stemmer, og da får du med to. Jupp. Et for 50. Og pakketilbud med to for 100,- Eneste problemet er at jeg sjekka lageret i dag. En plate igjen. Men skal få bestilt nye i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå