M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 det hjelper mye å få sånne meninger i blandt og ja! banken har penger! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 det hjelper mye å få sånne meninger i blandt og ja! banken har penger! hehe... Hehe. Sant sant. Driver allerede å samler inn studielånpengene, men det tar litt tid. Men studerer fortsatt, så har kun jobb på butikk, hvor den jobbgarantien der sier heller lite i banken. jaja. Håper den finner en lykkelig eier da. *snufs* EDIT: ble visst fort litt sentimental i de sene nattetimer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Tror det generelt er tregt bruktbilmarked for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Syntes heller dere som selger kan bite i det sure eplet og heller bytte med meg, med da et redusert mellomlegg fra min side Hehe. men ja... markedet er vel kanskje heller slik før vinteren. Er vel heller prosjekter som heller kjøpes inn nu; for å skru på i vintermørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Når jeg skulle kjøpe meg E36, så ville jeg ha Coupe for å ikke bruke så mye penger, MEN så var ikke differansen opp til Cab så jævla stor, så da blei det det heller. For en fin og flott Coupe, er overpriset.. Cab er tingen Lån får du få mora di til å kausjonere på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 nemli! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jeg er på utkikk etter E36 Cabriolet og har noen i kikkerten nå og blandt annet har jeg tittet litt på din. Jeg har et par spørsmål ang fargen din. I dagslys, heller den over til å bli lilla da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 ja, se på det bildet som er tatt bakfr, der ser du bra åssen fargen er i dagslys! etter min mening er det en av de peneste fargene på en e36! koden er 302 og heter madeiraviolett/madeirasvart bare å spørre om det er mer du lurer på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ja, okei. jeg må gå i tenkeboksen og titte meg frem litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 ok! men kan du være så snill å si ifra om hva du bestemmer deg for når du har kommet ut av tenkeboksen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tja, snakket med fruen. hun likte ikke fargen desverre. må være sort, sølv eller blå. beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tja, snakket med fruen. hun likte ikke fargen desverre. må være sort, sølv eller blå. beklager den fargen er en av de absolutt fineste til E36! den må sees! alle har jo svart, sølv og blå bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tja, men hun liker ikke lilla. Nei, den må helst være sort, eller sølv. blå går til nød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Give her a good smacking. Hun tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 hehe, det er nå smak og behag dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg