BalleKnalle Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 http://www.bilnorge.no/aaretsbil.php Vi kan vel sørge for at BMW får en god plassering?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Japp 1. M6 :) 2. M5 :) 3. 3ern Egentlig jævlig feigt da... Se hvor mye sugende biler det er der.. De har lite å stille opp mot M5 og M6 hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Der fikk de min stemme også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Egentlig jævlig feigt da... Se hvor mye sugende biler det er der.. De har lite å stille opp mot M5 og M6 hvertfall Tsk tsk, M5 og M6 har svært lite å stille opp mot denne i min verden iallefall. Rett og slett en lekker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Japp1. M6 :) 2. M5 :) 3. 3ern Egentlig jævlig feigt da... Se hvor mye sugende biler det er der.. De har lite å stille opp mot M5 og M6 hvertfall der har vi plasseringa si der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ble visst slik med meg og gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 1. M5 2. M6 3. Aston Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 1. M6 2. M5 3. Alfa Romeo GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Tåpelig kåring! Fiat Panda 4x4. Sannsynlig! Hva med MB SL65 AMG? Mens de klarer å få med bilmodellen Lexus RX400h, kutter de til Ford Mondeo stv. Guri malla, at bilnorge.no gidder. Høres ut som om mora mi har kommet opp med halvparten av forslagene, dessuten er jeg dette bare noen % av de bilmodellene som har kommet i 2005. Blandt dette utvalget ville nok Aston Martin vunnet ja. Hvorfor ikke kutte ned til -biler med 2 dører - biler med 3 dører osv. Eller biler med og uten tilhengerfeste....like retningsvisende det også - for en autofil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Japp1. M6 :) 2. M5 :) 3. 3ern Akkurat da eg stemde og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg sier meg enig med Hagenisse og Trotto...Aston Martin DB9 er en utrolig flott bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Japp1. M6 :) 2. M5 :) 3. 3ern Akkurat da eg stemde og Jeg og gitt... Ang den Aston Martin DB9'n, den ligner jo litt på M6'n da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Japp1. M6 :) 2. M5 :) 3. 3ern Akkurat da eg stemde og Jeg og gitt... Ang den Aston Martin DB9'n, den ligner jo litt på M6'n da... Hmmm...og så kan du jo tenke deg hvilken av bilene som kom først... (..ikke M6 eller E63). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Egentlig jævlig feigt da... Se hvor mye sugende biler det er der.. De har lite å stille opp mot M5 og M6 hvertfall Tsk tsk, M5 og M6 har svært lite å stille opp mot denne i min verden iallefall. Rett og slett en lekker bil. Jeg sa ikke at alle bilene var dårlige da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Japp1. M6 :) 2. M5 :) 3. 3ern Egentlig jævlig feigt da... Se hvor mye sugende biler det er der.. De har lite å stille opp mot M5 og M6 hvertfall der har vi plasseringa si der:) Jepp . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå