Gå til innhold

Hvilken høytalter i hattehyllen på E34


Anbefalte innlegg

Hei

Hvor stor høytaler kan man få ned i org. hattehylle på en E34?

Kom over disse her:

http://www.webhotell-spesialisten.no/tr ... 61949.4470

Noen som bruker slike for å få plass til en 6.5" høytaler bak. ??

Planen er å bruke både 6.5" foran/bak og sub/forsterker.

I dag står det 6.5" foran + sub/forsterker i koffert. Savner litt mer lyd bak i bilen. Noen som har 6.5" i hattehyllen som har noen erfaringer?

BigWill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leg heller dobbelt så mye penger i 6,5" forran og så har du sub bak. er ikkje nødvendig med høytalere bak når du har skikkelig frontsett. Focal har veldig mangen bra ellementer.

Gå inn på sida www.hayaudio.no og se send meg en mail vist du lurer på noe

georg@hayaudio.no

dette er jo vidundeløsningen din på alle spørsmål om lyd i bil!

er jo ikke så arti for dem som sitter bak når det eneste dem hører er duringen til bassen!

jeg har 6,5tomms høytaler forran og 5,5 tomms bak og er ikke plaget med at det er dårlig lyd!

du skal spille jævli høyt forran hvist de bak skal høre noe om du bare skal ha høytalere forran! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går an og bruke fader da! men selfølgelig prioriterer du at det skal vere bra lyd bak i bilen også så bør du ha noe bak, men det er altid bare en perfekt lytte possisjon og det er jo denne vi er på jakt etter, i mitt favør er dette fører possisjonen

er jo ikke alle som skal bruke bilen til konkuransebil heller!

er jo noen som har unger og slikt og som skal sitte bake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo an på prioritering, som eg sa ovenfor, men eg er helt enig med deg vist det er snakk om og ha lyd i heile bilen ofte er det er det bare personer fremme i bilen. men er det en familiebil kan det jo absolutt vere en fordel med 4 høytalere.

DER SER DU VI BLEI ENIG TILSLUTT :wink:

Hehe, men det er liksom blitt så vanlig og anbefale dette at eg tenker ikkje over og spør etter behov, skal skjerpe meg :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo an på prioritering, som eg sa ovenfor, men eg er helt enig med deg vist det er snakk om og ha lyd i heile bilen ofte er det er det bare personer fremme i bilen. men er det en familiebil kan det jo absolutt vere en fordel med 4 høytalere.

DER SER DU VI BLEI ENIG TILSLUTT :wink:

Hvor langt unna høytalerene i stua sitter dere? 40-50cm? neppe.

Blir mere nok lyd til dem som sitter bak i bilene deres og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo an på prioritering, som eg sa ovenfor, men eg er helt enig med deg vist det er snakk om og ha lyd i heile bilen ofte er det er det bare personer fremme i bilen. men er det en familiebil kan det jo absolutt vere en fordel med 4 høytalere.

DER SER DU VI BLEI ENIG TILSLUTT :wink:

Hvor langt unna høytalerene i stua sitter dere? 40-50cm? neppe.

Blir mere nok lyd til dem som sitter bak i bilene deres og.

det er jo endel mere støy i bilen som virker inn på lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...