Tore Diesel Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Med fare for å støte noen, legger jeg likevel ut disse bildene av biler jeg synes er ufattelig stygge Noen "bedre"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Den nederste coupéen (Opel?) var jo ikke så ille. Det er jo tross alt veteranbiler det er snakk om. Du har jo en gammel en du og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 hva F... gjør den flotte forden nederst på den lista er jo en fin klassiker jo !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hehe, er en klassiker ja, men ikke en opel. Ford Taunus. Og ja, smaken er som baken Gikk ut ifra at en del ikke er enig med meg i dette, men slik er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Slenger på noen flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hehehe! Og ja vi er nok klar over at ikke alle er enige med oss i dette, men det er heller ikke poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Vel, i sin tid var jo noen av disse flotte biler med masse ny teknikk. Tiden har en tendens å forandre design. Hva som verre er, er at det nylig ble produsert en bil som ser slik ut: Den nederste combi'en ved siden av sedan'en Ford Taunus i øverste innlegg er en Simca 1307. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Slenger på noen flere HVA? Citroën DS er jo noe av det kuleste som triller rundt. Designet er jo heltøft og bilen er konge å kjøre. C6'en ser faktisk ikke så ille ut heller, ser ut som Citroën er på vei tilbake til det de engang var. Synes forøvrig multiplaen er litt kul jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ja det har du absolutt rett i Trotto, og her har vi 2 til: Grusomme greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Her kommer et litt bedre bilde av den styggeste bilen av alle biler.. Jeg mener: Det finnes ingen som er styggere enn denne, den er så stygg at den fortjener enda en post! Fiat Multipla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Slenger på noen flere Dettte kan du da ikke mene at er en stygg bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Her kommer et litt bedre bilde av den styggeste bilen av alle biler.. Jeg mener: Det finnes ingen som er styggere enn denne, den er så stygg at den fortjener enda en post! Fiat Multipla! fiat sin utgave av mutert romskip? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 AMC Pacer er jo en lekker liten sak da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ja det har du absolutt rett i Trotto, og her har vi 2 til: Grusomme greier! :clap: DER traff du bra med forslagene dine! Jeg kan absolutt ikke være mer enig i at de to der er de styggeste som finnes. Jeg har alltid sagt at Hyundai Atos er verdens styggeste bil. De som kjører rundt i en sånn er enten: A. ansatt i Hyundai eller B. har null peil, smak eller fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hehe, ja når man treffer på en slik en etter veien, så er det som å møte på en middels høy boligblokk på hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå