Gå til innhold

noen som kjenner dekktypen?


530DAT
 Share

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt enn annonse på kjøp og salg at jeg har vært interessert i 17" vinterdekk uten og ha fått den store responsen.

Men saken er nå at jeg har blitt tilbudt helt nye dekk i 17" for 5350 kroner.

Men jeg ble skeptisk når jeg hørte merket var MATADOR.

Noen som har erfaring med dette dekket eller som har ett annet godt råd til meg? :?::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da trenger du 225 dekk eller større.Bakdelen med litt ukurante dekkmerker er at de støyer mer på grunn av hardere gummiblanding,Har av egen erfaring funnet ut at piggfrie falken er best til 5 serien bmw,de er holdbare ,har den mykeste gummiblandingen og er støyfrie,ikke kjøp continental de bråker forferdelig når de blir slitt selv om de skårer høyt i tester.Ta en time foran pcen og sammenlign priser det er veldig mye å spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Bjalle, piggfrie Falken dekk passer 5-serien bra. Har kjørt på slike dekk to hele vintersesonger og er meget godt fornøyd! Falken skal du derimot holde deg unna på sommerdekk med litt bredde på. De støyer de en del har jeg fått erfart...

Kjenner også folk som har gode erfaringer med Champiro piggfrie dekk. Ligger vel i samme prisklassen som Falken, og har en myk gummiblanding. Har kun hatt Champiro som sommerdekk, og de får jeg ikke fullrost! Utrolig støysvake og ganske slitesterke også. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...