///M Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hentet dette fra bilforumet.net, tenkte skulle prøve dette, var litt kul denne. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=79901&page=1&pp=40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Ja ok. Tysk, 140hk, står i garasjen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Kjøretøy: '95 318iS?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Tysk (såklart), 552HK, v10, 0-100 på 4,5sek og toppfart 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Amerikansk (sorry), 500 hk, V10, toppfart 247 km/t, RWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Amerikansk (sorry), 500 hk, V10, toppfart 247 km/t, RWD Huh? Hvilen bil med 500hk har en topphastighet på 247km/t? Må være utrolig tung eller bare sinsykt kort utveksling i kassa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Amerikansk (sorry), 500 hk, V10, toppfart 247 km/t, RWD Huh? Hvilen bil med 500hk har en topphastighet på 247km/t? Må være utrolig tung eller bare sinsykt kort utveksling i kassa... Jepp, den er tung... Dodge Ram SRT-10 Diger maskin http://www.fast-autos.net/dodge/dodgesrt10.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Tyngde påvirker generelt ikke topphastigheten (kun akselerasjonen), men en luftmotstand som en låvevegg påvirker absolut topphastigheten selvom monsteret har 500 HK. Jeg tror imidlertid at dekkenes evt. hastighetsbegrensning (påvirkes av bilens tyngde) er den virkelige årsaken til at topphastigheten er relativt lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Relativt lav topphastighet eller ei, hadde jeg fått sjansen til å kjøre/sitte på når SRT-10 kommer opp i nesten 250 km/t, hadde jeg garantert glist som jeg aldri har glist før Beistet veier nesten 2,3 tonn, og da er det ganske bra gjort å få den opp i sånne hastigheter. Tror jeg hadde syntes det hadde vært mye kulere å oppleve nesten 250 km/t i en diger maskin som SRT-10 enn godt over 300 km/t i en mindre bil. Sikkert fordi jeg syns det er ufattelig tøft at SRT-10 går så sinnssykt mye fortere enn det man skulle tro om en bil på den størrelsen Men lurer på hvordan det er å kjøre en bakhjulsdrevet bil på 2,3 tonn med 500 hk på vinterføre. By the way: 2005 BMW M5 Price -- Weight -- Engine: 5 liter V10 Transmission: 7-speed SMG Aspiration: Natural Chassis -- HP: 507 bhp @ 7750 rpm Torque: 383 lb-ft @ 6100 rpm HP/Liter: 101 hp per liter HP/Weight -- 0-62 mph -- Top Speed: 155 mph (electronically limited) 2004 Dodge Ram SRT-10 Price: $45,000 Weight: 5000 lbs Engine: 8,3 liter V10 Transmission: 6-Speed Manual Aspiation: -- Chassis: -- HP: 500 bhp @ 5600 rpm Torque: 525 lb-ft @ 4200 rpm HP/liter: -- 0-60 mph: 4.9 sec Top Speed: 153 mph Bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå