336mik Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Alle er farlige å ha i traffiken,vel og merke i forskjellig grad.Og det med å ha godt av å miste lappen er bare tull.Har mista den 3 ganger,og det gjør nesten bare at jeg må ta igjen det tapte.
Hakon Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Kjør så fort forholdene tillater. Man må bare kjenne sine egene og veiens/bilens begrensninger. Å kjøre en BMW i 160 på en vei hvor fartsgrensen er 50 km/h kan være livsfarlig, eller helet forsvarlig alt etter som hvordan situasjonen er.
Langemann Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Alle er farlige å ha i traffiken,vel og merke i forskjellig grad.Og det med å ha godt av å miste lappen er bare tull.Har mista den 3 ganger,og det gjør nesten bare at jeg må ta igjen det tapte.
SteffenK Skrevet November 4, 2005 Forfatter Skrevet November 4, 2005 Jeg hadde sikkert hatt godt av å miste lappen, Langemann. Helt enig med deg i det! For jeg sliter veldig med fart for å være helt ærlig. Men jeg har ikke sjangs til å skjerpe meg, det er umulig å styre seg. Det er en kjip tanke at det som sikkert skal til for at jeg lærer, er at jeg mister lappen, eller værre, at jeg kræsjer. Jeg er 100% sikker på at det er noe av de to der som skal til, er ikke noe annen måte å stoppe det på. Dette gjelder vell kanskje flere av medlemmene her..
BalleKnalle Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 bremsen er den pedalen i midten til informasjon
Langemann Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Jeg hadde sikkert hatt godt av å miste lappen, Langemann. Helt enig med deg i det! For jeg sliter veldig med fart for å være helt ærlig. Men jeg har ikke sjangs til å skjerpe meg, det er umulig å styre seg. Det er en kjip tanke at det som sikkert skal til for at jeg lærer, er at jeg mister lappen, eller værre, at jeg kræsjer. Jeg er 100% sikker på at det er noe av de to der som skal til Vis litt styrke da mann. Kan ikke bare si at det er umulig å styre seg vel? Når du selv så klart ser at det muligens vil hjelpe at du enten kjører ut selv eller mister lappen. Se litt lenger enn nesetippen din nå Det er _ikke_ lurt å utsette seg selv og andre for fare bare fordi man liker fart. Jeg husker fra tidligere at du setter kompiser og familie høyt her i verden Steffen. Hva hvis du ødelegger deres liv. Enten ved at du omkommer eller det faktisk er en av de som går gatelangs en dag når du kommer i 140 rundt en sving... Det ville vært trist!
///M Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Jeg hadde sikkert hatt godt av å miste lappen, Langemann. Helt enig med deg i det! For jeg sliter veldig med fart for å være helt ærlig. Men jeg har ikke sjangs til å skjerpe meg, det er umulig å styre seg. Det er en kjip tanke at det som sikkert skal til for at jeg lærer, er at jeg mister lappen, eller værre, at jeg kræsjer. Jeg er 100% sikker på at det er noe av de to der som skal til, er ikke noe annen måte å stoppe det på. Dette gjelder vell kanskje flere av medlemmene her.. Kjøp deg Nissan Micra 1.0, så sliter du ikke så mye
Bjørn 320 Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Skjønner ikke hvorfor noen vil at andre skal miste førerkortet jeg.De burde jo nesten vært politi selv.ALLE som kjører bil utgjør en viss fare. Men nokon utgjer ein større fare enn andre...
Atlarelle Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 Jeg blir forbaska provosert av å lese om kjøring som dette . 336mik Skrevet: Tor Nov 03, 2005 18:18 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Skjønner ikke folk at det å kjøre på bane 4 ganger i året ikke er nok for alle?Og hva koster det å kjøre på bane kontra det å kjøre fort på veien(hvis man ikke får bøter). Tja, hva med et liv eller 5?
Hakon Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 Nissan Micra er et fartsmonster!! Jeg så en fyr komme sidelengs mot meg i 80 i en 40 sone... krasjet og rullet rundt 4 ganger.... han kjørte i fylla da.. men men
M3cabriolet Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 politiet kan ta lappen din i inntil tre mnd. kun ved mistanke om grisekjøring! så vær forsiktig, eller så bruker de retten sin! og hva med å få montert 100km/t fartsperre på biln din, da kanskje det er enklere å styre seg!
E30 2.7turbo Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Hmmm, her var det mye idiotisk og lese. Jeg er en idiot til og kjøre - men da på banen, og det syntes jeg dere bør gjøre også!!! Det er ikke spes tøft og sette andres liv i fare på offentlig vei - nevner ikke deres, for det livet driter jeg i. Det kan høres ille ut, men hvis dere er skyld i og ta andres liv ved og kjøre som tullinger i 50 sone - ja da kan det være det samme. Jeg er ganske sikker på at ingen av dere er i stand til og ta noen unnamanøver i 150km i løpet av 1 sekund. Nei, skjerp dere før det går galt. Få ut galskapen på andre måter - hopp ut av et fly uten fallskjerm.....
S.Arnesen Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Kjøp deg Nissan Micra 1.0, så sliter du ikke så mye En micra kan fint bryte flere av norges fartsgrenser både 2 og 3 ganger, så man trenger ikke å kjøre pent for det....
M3cabriolet Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 nå har ikke jeg lest alle innlegg i denne tråden, men med fare for å gjenta noen så har ikke politiet nok bevis ved at noen ringer og anmelder deg for høy fsrt, uten at vedkommende har bevis for dette, MEN, at du innrømmer det her her faktisk grunn god nok til å frata deg førerkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå