Espen|3k Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Rå fin bil ja Meget god smak To bilder til fra breisladden Det første har jeg tatt og det andre er ett jeg fant på nette et sted... Fin sladd Men var vel en kamerat av deg som kjører her Edit; Noe man kanskje ser med tanke på at føreren mangler den karakteristiske "E30-big hjelmen" Så vidt jeg klarer å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Rå bil Takk for bilder Espen|3k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Rå bil, synd det er så liten motor. hmm... var dette ment ironisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Rå bil, synd det er så liten motor. hmm... var dette ment ironisk? Det MÅ det ha vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 det er nok noe av det bedre ja! helt utrolig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 meget rå bil, ikke noe annet å si... Men treverket er jeg ikke fan av, men man kan jo ikke få alt man ønsker her i denne verden... Felgene er jo bare døds rå!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg tar av meg hatten for den bilen din . Herregud så inne i hæ.. strøken, det er ikke en ting på den bilen jeg ikke liker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 så helt utrolig sinnsykt VAKKER! hvis bilen din er schizofren så kan du kalle den "Beauty and The Beast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Herlig bil på alle måter Syns treverket kler bilen. Skjønner ikke hvorfor så mange misliker det. Ser mer ekslusivt ut Gratulerer med månedens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Tror 90% av de som er mot treverk ikke har prøvd det selv men bare sett det på bilder. Er noe annet å se det i virkeligheten. Man får en avslappet følelse av det også. Og det som er i BMW'er er av veldig høy kvalitet. Om det passer eller ikke spørs hva bilen skal brukes til. Får litt mer avslappet luksus preg av trevverk men det passer ikke på en sportsbil. Men nå kaller ikke jeg en M5 for en sportsbil heller. Mer en rask luksus bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Den er vel fin til banebil, men ble nok lagd for overvektige tysketoppsjefer skulle criuse på autobahn i 250km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Rå bil! For å pirke litt; er det korrekt å si at dette er en BMW M5 Hartge? Meg bekjent har Hartge status som egen bilprodusent i Tyskland og de bytter jo også ut alle BMW-emblemer med Hartge-merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 det er jo hartge emblemer på bilen hans jo...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 det er jo hartge emblemer på bilen hans jo...? Ja det er det... Og forøvrig, utrolig rå bil...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå