Bart Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Er vel ikke rart man bli hissig av slike komentarer??? folk som ikke kjenner han snakker "dritt" om han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Er det rart han blir hissig da, hadde det vert meg hadde eg også blitt hissig, Det er noe som heter at du skal tenke gjennom det du sier\skriver både en og 2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 NSS, som jeg har sagt før. Du har en litt hissig atferd. Det er jo nærmest barnslig å bruke ord som "jævla taper" i et forum som ellers fremstår som ganske voksent. Det stemmer, når jeg blir provosert så kan jeg bli ganske hissig... Og i tillegg når han kommer å "angriper" meg personlig på ting han faktisk ikke har peiling på i det hele tatt, så er det vel kanskje ikke så rart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iA Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det går fortsatt ann å ha en voksen holdning. Hvis du mener at han er barnslig, så hjelper det ikke at du også er barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 er helt enig med deg der, men det er ikke alltid like lett å holde seg, når folk kommer med kommentarer som er heeeeelt på jordet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iA Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Heh, jeg er ikke hissig, men jeg synes det er ganske latterlig av deg å komem hit å kalle meg for en rasist, når du ikke engang kjenner meg. Og i tillegg vet du egentlig ingenting om forumet her i det hele tatt, siden du har vært her 1 uke ellerno Les litt rundt, det er ikke bare rasisme her! Jeg så en _FIN_ E60 M5 i oslo idag Vil ha en sånn *hint hint* bmw forum Hva har det å si om jeg vet noe om forumet eller om jeg bare har vært her en uke? Får jeg ikke si min mening for det, er det sånn det funker at de nye skal holde lav profil? Tror ikke det. Jeg har aldri sagt at jeg vet så mye om forumet, men det hindrer meg ikke i å si ting jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Dette var artig lesing. Jeg har to sønner, Isac 2,5år og Elias 10 mnd. Vi valgte de navnene fordi vi trodde de ikke var så vanlige. Å for de som lurer, så er jeg/vi ikke jøder . Hehehe...da vi fikk vår sønn for to år siden trodde vi også at vi var originale når han fikk navnet Philip... Jeg vet ikke om jeg helt liker den generelle tonen i diskusjonen lenger...personangrep er ikke et konstruktivt bidrag til diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hva har det å si om jeg vet noe om forumet eller om jeg bare har vært her en uke? Får jeg ikke si min mening for det, er det sånn det funker at de nye skal holde lav profil? Tror ikke det. Jeg har aldri sagt at jeg vet så mye om forumet, men det hindrer meg ikke i å si ting jeg mener. Husk at du begynte alt dette ved at du ikke skjønte hvorfor så mange støttet NSS og at du var sjokkert over all rasismen her, du er helt ny her og hvordan kan du klage på all rasismen når du kun hadde vært her en uke??! PÅ hvilket grunnlag kan du si at du er SJOKKERT over all rasismen her?? Jeg har ikke sett no rasisme!! Ingen tvinger deg til å være her på forumet, så bare finn deg et annet hvis du er plaget av all "rasismen", som ikke noen andre har klaga på før hvertfall... hadde du vært aktivt medlem lenge og hatt noe å legge bak alle disse beskyldninger om rasisme så hadde det vært no helt annet... jeg forstår NSS sine uttalelser meget godt og at du går til personangrep på han er svært lite gjennomtenkt, hvis du har tenkt å nyte godt av all den hjelpen du kan få her på forumet så ikke sleng ut sånne kommentarer, det ødelegger bare den ellers gode stemninga vi har her! Dette forumet er gull verdt, tro meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 NSS, som jeg har sagt før. Du har en litt hissig atferd. Det er jo nærmest barnslig å bruke ord som "jævla taper" i et forum som ellers fremstår som ganske voksent. Det stemmer, når jeg blir provosert så kan jeg bli ganske hissig... Og i tillegg når han kommer å "angriper" meg personlig på ting han faktisk ikke har peiling på i det hele tatt, så er det vel kanskje ikke så rart? Jeg skrev innlegget som en direkte provokasjon for å belyse det faktum at svært mange nordmenn "ser tornen i sin nestes øye, men ikke bjelken i sitt eget". Det er voldsomt lett å klage på andre, men å ta litt kritikk for egen fremferd er ikke lett. Jeg ville belyse det faktum at vi er enkeltindivider alle sammen, om vi er hvite blå eller sorte. Jeg mener at enkelte her inne utviser noe jeg bare kan forklare med rasisme, og leser interessert videre i diskusjonen for forhåpentligvis få bevist at jeg ikke har rett. Foreløpig står konklusjonen dog klar for meg. Hvis ikke folk tåler at man referer til noe man har skrvet i ett åpent forum, så bør de heller la være å skrive noe i åpne forum. - Om NSS mener jeg er en "jævla taper" så får det være hans sak. Det skal jeg tåle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Slik det har utviklet seg minner det meg om en SMS gikk i Norge for noen år tilbake: -Nyheter: Stort jordskjelv i Pakistan, 100.000 døde. U.S.A sender mat, England sender medisiner, Norge sender nye pakistanere. Tema har med andre ord vært opp tidligere - og vil fortsette og komme opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ålright. Nok er nok, men jeg må bare kommentere litt til trådstarter før jeg stenger tråden: Jeg må ærlig talt si at jeg synes ikke det er mye rasisme her inne. Forumet har eksistert i flere år, og jeg har aldri hørt fra andre at de har vært "SJOKKERT over all rasismen her inne", selv om det har vært enkelte tråder i blant som har blitt dratt litt langt. Det nevnes pakkisføner og kebabtralle i hytt og pine, men mye er på moro, og resten er uunngåelig. Totalt sett tror jeg ikke dette forumet på noen måte er verre enn andre, eller for den saks skyld verre enn meningen hos den gjengse etniske nordmann. Folk tør bare si ting litt høyere når de skjuler seg bak PC-skjermen. Det er det desverre lite å gjøre med. Du bør forsøke å ta mye av det som blir sagt på et forum med en klype salt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg