318iA Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg er ikke rasist, en pakistaner i pakistan er helt greit, men 20 stykker som slår ned folk uprovosert og lager faenskap er IKKE greit! Okei, hva med 20 norske som slår ned en pakistaner da. Skjedde sist helg her i Oslo at en hel haug av snauskaller slo ned en pakistaner med balltrær og køller. Aguilera har til gode og møte en hyggelig utlending, da skulle du ha møtt bestekameraten min, som er pakistaner. Verdens mest allrighte kar, jobber og strever for pengene sine. Og, Trotto, du har ett poeng der, det har du. Det eneste jeg mente med hele innlegget var at jeg er sjokkert over hvor mange som støttet NSS. E36Turbo: Du må være ganske trangsynt. Unnskyld meg, men har du noen gang giddi å tatt deg tid til å bli kjent med en snill innvandrer, eller leser du bare alt det dumme som står i aviser og spekulerer utifra det. Det handler om å åpne øynene litt, og være åpen for alt nytt. Men men, alle må få lov til å ha sine meninger. Gunnar: Beklager, jeg må rette på det, diskusjonen ble stoppet. Det jeg mente å si var at det kom fram mye dritt og fordommer før den ble stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Gunnar: Beklager, jeg må rette på det, diskusjonen ble stoppet. Det jeg mente å si var at det kom fram mye dritt og fordommer før den ble stoppet. Mulig den kunne vært stoppet tidligere, men det er ofte vanskelig å bestemme når nok er nok. Mange ganger tar diskusjonene den "riktige" retningen av seg selv (som Nokas-tråden, som mildt sagt startet i feil retning), og det er gjerne det beste. Dessuten har jo alle retten til å si sin mening, på tross av om du er enig eller uenig med de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36turbo Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Okei, hva med 20 norske som slår ned en pakistaner da. Skjedde sist helg her i Oslo at en hel haug av snauskaller slo ned en pakistaner med balltrær og køller. Det eneste jeg mente med hele innlegget var at jeg er sjokkert over hvor mange som støttet NSS. E36Turbo: Du må være ganske trangsynt. Unnskyld meg, men har du noen gang giddi å tatt deg tid til å bli kjent med en snill innvandrer, eller leser du bare alt det dumme som står i aviser og spekulerer utifra det. Det handler om å åpne øynene litt, og være åpen for alt nytt. Han var sikkert helt uskyldig og hadde aldri gjort no galt han pakistaneren som fikk bank, og han var sikkert helt alene og kommer sikkert ikke tilbake med 100 kamerater for å ta hevn, eller hva tror du? Selvfølgelig støtter vi NSS, hva faen hadde han gjort galt? kom det ikke en å smalt til han mens han var på vei ut av bilen da??? Er jeg trangsynt? Tok en titt på profilen din og så tilfeldigvis mailadressa di, Umran_Khan@hotmail.com Skjønner jo hvilket lag du er på..... Og hvordan skulle jeg blitt kjent med en snill utlending når jeg aldri har møtt noen?? Jeg ser faktisk med egne øyne hva som skjer her i samfunnet, og den utviklinga som skjer er skremmende, hverfall med SV og de rød-grønne i spissen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 ...Og hvordan var NSS sikker på at det var en pakistaner,og ikke en inder? Jo, det er fordi pakistanere er mest utbredt her i Norge.... Husk at 80% av befolkningen i India er sindige hinduer. Har aldri hørt om voldlige indere her til lands, og ikke ser dem så jævli hissige ut på TV heller, i motsetning til andre folkegrupper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hei gutter! Det finnes dustete innvandrere. Det finnes dustete nordmenn. At flere banker opp én mann er uansett feil i mine øyne. Rase eller hudfarge spiller ingen rolle. Sier bare en ting som avslutning i denne tråden for min del: Et sted må man begynne for å skape fred i verden, gjør din innsats i dag... (Og det inkluder både "Ola" og "Ahmed") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 E36turbo har igrunn sagt alt som kan sies, og jeg er helt enig med han! Støtter deg fullt ut NSS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36turbo Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 E36turbo har igrunn sagt alt som kan sies, og jeg er helt enig med han! Støtter deg fullt ut NSS! Bra at det er fler som har skjønt det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iA Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 E36Turbo: Ja, se på mailadressen min. Hva så? Du skjønner hvilket lag jeg er på????? Uff, stakkars... Så du mener at befolkningen i Norge skal deles opp i lag? Jeg er ikke på noen lag. Om jeg er utlending eller ikke har vel ikke så mye å si da vel. Jeg er født i Norge, jeg er oppvokst i Norge, jeg kan språket, jeg jobber, jeg skatter, jeg lager ikke faenskap, jeg har plettfri vandel.... Hva er forskjellen på meg og deg da???? Kan du vennligst svare meg på det?? Seriøst, du burde se rundt deg, og skjønne at folk vil leve i fellesskap, ikke i grupper. Fatter ikke at du "skjønner hvilket lag jeg er på". At du kan bruke ordet LAG, sier jo litt om tankegangen din. Langemann: Det står stor respekt av dine meninger og synspunkter i denne saken. Hvertfall fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hei gutter! Det finnes dustete innvandrere. Det finnes dustete nordmenn. At flere banker opp én mann er uansett feil i mine øyne. Rase eller hudfarge spiller ingen rolle. Sier bare en ting som avslutning i denne tråden for min del: Et sted må man begynne for å skape fred i verden, gjør din innsats i dag... (Og det inkluder både "Ola" og "Ahmed") enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iA Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Veldig koselig at det finnes fordomsfrie mennesker her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 "Jeg er ikke rasist, men.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hei gutter! Det finnes dustete innvandrere. Det finnes dustete nordmenn. At flere banker opp én mann er uansett feil i mine øyne. Rase eller hudfarge spiller ingen rolle. Sier bare en ting som avslutning i denne tråden for min del: Et sted må man begynne for å skape fred i verden, gjør din innsats i dag... (Og det inkluder både "Ola" og "Ahmed") Det var noen velvalgte ord, Langemann! Kunne ikke vært mer enig i det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Denne "fientligheten" henger vel sammen med dårlige erfaringer og at noen ødelegger for alle andre kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iA Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ja, noen ødelegger for alle andre. Og det vil det aldri bli slutt på. Derfor hadde det vært fint om alle kunne se på mennesker som enkeltindivider, og ikke hele grupper. Det finnes gode og onde mennesker i alle folkeslag. Det er det jeg vil fram til. Man kommer ikke langt med fiendtlighet, det skaper bare mer problemer. Par hundre tusen ulovlige innvandrere er vel litt å ta i, men ja, det finnes en del av dem tror jeg. Men jeg håper bare alle forstår poenget mitt ang det å skille mellom et enkeltindivid og en gruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36turbo Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 hvis utlendinger som kom til norge bare fulgte norske lover og regler og tilpasset seg samfunnet hadde det vært noe helt annet, det blir ikke gjort, bare følg litt med på nyheter og diskusjonsprogrammer på TV, der kommer det masse rart frem..Når utlendinger nekter å lære norsk, hvordan skal de da få jobb?? noen forventer og komme hit og leve jævli fint uten å jobbe, og hva skjer? jo, det er null problem, for de får penger og de får bolig, jeg mener at den norske innvandringspolitikken er helt på trynet og at støtte som blir utdelt her i landet blir disponert feil! Derfor er veldig mye av skylda her vår egen, det er jo oss som stemmer på de partiene som har makta og bestemmer dette....En streng innvandringspolitikk som fører til at kriminelle utlendinger blir sendt tilbake og krav om at de SKAL lære norsk, samt få jobb, hadde forandret manges syn på utlendinger generelt, og som sagt så er jeg ikke rasist hvis du hinta til det Hagenisse..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg