Gå til innhold

Optimist?

Rope
 Share

Anbefalte innlegg

Sier du at du godt kunne tenkt deg denne om du skulle hatt en e-36...? :?

Nei, hadde aldri i livet kjørt rundt i en slik bil selv, men det er fordi jeg tydeligvis har en annen smak enn byggherren. ;)

Allikevel er jeg for mangfold. På et biltreff hadde jeg ærlig talt heller sett 5 ganger på den der enn 2 ganger på en original kjedelig E36, M-tech eller ei, som man har sett fire millioner ganger før. Ikke fordi den er pen og harmonisk, men fordi den skiller seg ut.

Dæven en mann etter mitt hjerte, finnes ikke stygge BMW`er bare unike, selv Alpina skiller seg ut 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt TLC tror jeg den bilen kan bli bra.

Hadde det vært meg hadde jeg nok skrudd av å brent mye av stylingen.

Ser det for meg; Ilden reflekterer i mitt øye mens jeg hiver plastbiter oppi og heller bensin på...med masse gamle klinelåter i bakgrunnen..sukk, sånt kan ikke kjøpes for penger... :lol: Nesten romantisk!

*sykt sykt sykt sinn...spiser tablettene jeg glemte te morran i dag*

Hehe... nei, er ikke så ille da, kan jo bli bra bil av det der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å være så mye som skal til for å få den pen. Fjerne splitterne og cupvingene, fjerne lexuslyktene bak, bytte ut enderørene med noe halvparten så stort, samt fikse passformen/opphenget på stylingen litt.

Fjernet splitterne og cupvingene:

0_1311630204.jpg

lilla_e36.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns prisen var ganske stiv for denne 325... den har gått jorda rundt 100 ganger

275.000 km - det er nok lengre rundt jorda enn 2750 km, faktisk så er det lengre å kjøre fra Lindesnes til Kautokeino enn det! Det er ca 44.000 km rundt ekvator, men jeg husker ikke om det er med eller uten korrigering for jordrotasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns prisen var ganske stiv for denne 325... den har gått jorda rundt 100 ganger

275.000 km - det er nok lengre rundt jorda enn 2750 km, faktisk så er det lengre å kjøre fra Lindesnes til Kautokeino enn det! Det er ca 44.000 km rundt ekvator, men jeg husker ikke om det er med eller uten korrigering for jordrotasjonen.

Eller den mangler ca. 81400 Km for å ha kjørt nesten hele veien til månen (356430 Km som er minsteavstanden fra jorden). :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil mann ha en E36 som skiller seg ut i dag, holder det ikke bare med M3 styling og moderate 17" eller 18" hjul.

Men her er det tydeligvis snakk om en som bevisst har brukt tusenvis av kroner på å prøve å få bilen til å se bra ut. Dersom målet hadde vært kun å skille seg ut kunne han ha malt bilen rosa og spart masse kroner. Man trenger ikke nødvendigvis en bil som ser j****g ut for å skille seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...