Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har hatt BMW siden 2005 nå og har blitt stoppet kun 1 gang... Så er tydeligvis forskjellig hvor mye dem stopper svarte BMW med ungdom i...

Skrevet

Kanskje verre med BMW med svart ungdom i? :P

Tror nok ikke politiet har noen slags offentlig agenda mot ungdom, varierer nok veldig fra distrikt til distrikt, fra politimann til politimann og ikke minst dagsformen...

Ble stoppet av en politimann i påsken da jeg satt i mine egne tanker og duret gjennom 50 sona i litt høyere hastighet. Han stilte meg mange "på kanten spørsmål" og ble forbanna da jeg ikke innrømmet forholdet... Da jeg ble stoppet av han tidligere i år så trengte han ikke en gang å se vognkortet mitt... Nå skulle han ha det, og det brennkvikt.

Skrevet

Jeg har heller ikke dårlige erfaringer med politiet. Har blitt stoppet en gang på 125'en. Da sa de at den gikk litt for godt til moped å være. :lol: Svarte "ikke så rart det" med en rolig og vennlig stemme. De fikk se vognkort osv, og gliste å sa at jeg bare kunne kjøre videre.

Har også fått en bot, men det kan jeg vel ikke gi andre enn meg selv skylden for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...