Espenlis Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 FEIT X5!! Moderator-edit: La inn bilder istedet for link til ekstern side, kategorien heter tross alt "Bilder og filmer" - ikke "Linker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jess..steike, den likte jeg også..håh.. Meget rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Heftig Lyst på sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Sykt Rå! hehe.. på det bilde så den litt ut som en compact x5.. Lol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 litt mykje, men eg likte tanken....slit med orginalversjonen eg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Synes den så skikkelig rå ut Hvor mye koster det kit'et? Hadde nok kjøpt det hvis jeg hadde hatt X5, men dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg syntes det kanskje var litt vell mye... men jeg sier for all del ikke at den er stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Holder meg til orginalen eg da! Hva er vitsen med senkesett på en slik type bil?? da er vel vitsen borte da vel? Da kan du vel kjøpe deg en M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ikkje for å være unødvendig kritisk, men SUV'er er da i utgangspunktet relativt lite skikket til å kunne utøve den funksjonen de i grunnprinsippet skulle hatt, og med dette kittet ble jo tanken på å kjøre på noe annet enn asfaltert vei enda fjernere. Fett å se til, men alikevel.... Hallo?? Får sikkert litt pepper for dette, men det måtte ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 nei er helt enig med deg BMW324TDa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Syntes den så tykk ut jah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 enig jeg og, SUV konseptet/tanken blir jo borte med et slikt kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 det såg forferdelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 fin den der!! likte best felgene på det første bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 ka faen er vitsen og kjøpe en slik bil som er beregnet for litt ujevnt underlag og plasser der du trenger litt høyde under bilen, for og så ødelegge disse egenskapene ved og legge ut 40000 på styling og felger., fyfaene for en sinnsykt innkompetent luring som har gjort dette. Undskyld, men synest dette var toppen på toskeskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå