Sperre Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hehe, ikke b li sur nå, noen må jo ha det gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Tja... begynne å bli! Funderte på å gå ut å rulle i gresset til naboen Forbanna kukhau uansett, parkerer BESTANDIG sånn at man trenger en boksåpner for å komme seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 heahehhaea, er i goslaget jeg hvertfall! må se om jeg får me noe vått mellom bena ikveld:P thehehehe!!! Er godt på vei, nach med kåte damer er kos:D Men, kanskje jeg kommer tilbake med bilder/film...hihi, hvem vet;) Sånt er vel kanskje ikke godtatt.. Ha en fortsatt fin kveld folkens!! btw, hvorfor sitter jeg på pc'n nå? hah, brb:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Men den mer seriøse garde nå har kommet hjem fra nattevakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Og enkelte har pussa golv og dokke øl i hele kveld... skal tru om det ser bra ut imorra når jeg får se det med noe "beinere" syn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Går utifra denne slettes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 folk må da få prat litt shit...kan ikke vær seriøs hele tiden....knusktørre folk vil vi ikke ha vett:P Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 skjønte ikke helt, er trådstarteren full når han skrev det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Nå er klokken ca. 09.00 dagen etter og du er snart edru igjen...stolt av innlegget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 skjønte ikke helt, er trådstarteren full når han skrev det? hehe trådstarter hadde drukket altfor mye jäger å battery.... Sorry for dette usedvanlige teite innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 skjønte ikke helt, er trådstarteren full når han skrev det? hehe trådstarter hadde drukket altfor mye jäger å battery.... Sorry for dette usedvanlige teite innlegget Det kan skje alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Ser ingen grunn til hverken å slette eller stenge denne tråden, basert på de innleggene som har kommet så langt. På den annen siden vil jeg ikke oppfordre til slike tulletråder heller. b0rre's forslag til innlegg, som rent tematisk burde havne i "Bilder & filmer / Show-off" vil vi ikke ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hahah, kjekt å våkne opp til en slik liten påminnelse om hvor mye alkohol som var i blodet igårkveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 haeha, huffda.. husker jeg var her inne i går men ikke hva jeg skrev.. Beklager det som ble skrevet:P Var en morro kveld igår hvertfall..myyye fyll og enda mer morro Nå er det bare å slenge seg ned på senga igjen snart og se noen filmer til kvelden kommer og jeg skal sovne stille inn..er drit sliten i kroppen idag kjenner jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå