Stian Børresen Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Føler med deg her altså... Er veldig trist når dama sier at hun ikke har samme følelser for deg lenger, det er som om du blir smelt i en vegg og føler at alt bare ikke helt går din vei.. Men det betyr jo ikke nødvendigvis slutten det kan jo også være at hun trenger litt mer tid sammen med venner og sånt, kan jo være at hun føler seg litt klemt oppi et hjørne om dere er sammen hele tiden..ikke får tid til andre ting om du skjønner.. Og er det sånn så kan det godt tenkes at hun kommer tilbake, men jeg ville satset på å gå vidre uansett..Av egne erfaringer så vet jeg at det er det beste, du må gjennomgå så utrolig mye vondt om du skal gå å tenke på henne hele tiden og om dere blir sammen igjen så vil du mest sannsynlig bli usikker på henne pga det som skjedde tidligere så baller dette på seg og ender i nok et brudd som er enda vondere enn før.. Nei, mitt råd er som de andre her..Vær sammen med kamerater og dra på fest og ha det gøy,men ikke finn trøst i andre damer(om du skjønner ). vent litt med det Prøv å unngå henne litt så du slipper å tenke på henne så mye når du er sammen med kamerater, ser du henne tenker du på henne. Enkelt og greit... Men husk at ting ordner seg etterhvert, og ikke gjør noe dumt utifra dette Et tips til noe du kan gjøre; Ta med deg noen kamerater så drar dere på en weekend tur en plass og tar litt av og har det gøy, så du slipper tankene på henne i det hele tatt..Bruker å fungere + at du får tatt igjen litt tid med kameratene Håper hvertfall at ting ordner seg for deg, noe det helt sikkert gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Verste jeg hører når sånt skjer...har vert igjennom det et par ganger og har vert helt totalt knust!Men som di sier her, det som ikke tar livet av deg, gjør deg sterkere, - og det er faktisk sant!! Tror du gjør ting verre for deg selv om dere skal være venner og henge sammen rett etterpå, tar mye lenger tid da! Viss du kutter kontakten helt, så er det lettere å fokusere bare på deg selv, og få litt kvalitetstid sammen med kompiser Dessuten...viss dette skulle snu - alså at hun finner ut at hun savner deg og vil ha deg tilbake osv - det er større sjangs for at det skal skje viss hun ikke får se deg i det hele tatt på en stund Først da merker hun at noe mangler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Enig med bzzlink, og sikker andre her og. "Være venner" gjør somregel vondt verre. Best å få det på avstand og heller prøve å komme seg videre. Samme hvor grått ting virker nå, kan jeg garantere deg at det blir mye lysere med tiden. Er lurt å være sammen med venner og finne på ting, selv om de kanskje har dame. Som Timbuktu sier: Det kommer ordna sig, det gör det alltid Jo, det löser sig, så brukar allt bli det kommer fixa sig till slut det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur och flera mil ifrån, det ordnar sig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Enig med Aguilera. Ikke vær venner kun for at da kan du være ved henne oftere. Om dere ikke er naboer vil den beste remedien å bryte kontakt helt. Det som så skjer, det skjer. Har en kompis som hadde et slikt forhold med venne-ting. Det brøt han ned over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Bruk tiden godt til det du liker å gjøre. Gjør det du vil når du vil. Om ikke tiden leger alle sår, så gjør den det iallfall til å leve med. Det blir gradvis bedre selv om det kan ta litt tid. Kutt henne ut! At hun vil være venner sier hun bare for å lette på sin egen samvittighet. Lykke til og vær ved godt mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Utrolig mye god støtte fra dere her men vet ikke om dette venne greien fungerer over tid men, virker som d fungerer bra nå hvertfall, selv om d har gått så kort tid.. tenkte meg ut på fredag men vet ikke helt hvor enda.. hehe.. en ting er hvertfall sikkert, skal IKKE ta livet av meg før jeg får kjørt en e-39 m5 e.l hehe(litt merkelig, men slike ting som holder meg i live ).. og tar ikke selvmord pga av ei dame altså, det er de ikke verdt vist de gjør det slutt.. (ikke vondt ment for dere damer her altså). men savner henne noe sinnsykt da tror faktisk jeg kommer til å ta henne tilbake vist hun kommer å spør om det, selv om det er veldig dumt, men etter en dag eller to, bare for å holde henne på pinebenken litt.. si i fra vist d ikke er lurt i det hele tatt da.. hehe... er utrolig glad i henne, tross alderen(hørest sikkert merkelig ut for dere, men hun er 14. mye mer moden da seff eller jeg som er mye mindre moden en 17 ).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 ...tru meg ! "tiden leger alle sår" det berre virkar litt svart no.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 men hun er 14 14!?!?! Konfirmant... Nei, finn deg noen på din egen alder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ikke så uvanlig at en på 17 er sammen med ei på 14 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Man forandrer seg fort når man er mellom 12-13 og 20 (sikkert lenger også, men jeg er bare 24 selv, så jeg har ikke allverdens med livserfaring selv heller), så der kan ting fort snu. Det er jo denne tiden som skal bestemme hvem man blir resten av livet, og utforsking må derfor til. Tror nok det er i ytterst få tilfeller at par som ble sammen når jenta var 12-13 holder sammen for resten av livet. Synes kanskje det er litt rart med slike tanker så tidlig. Litt vel seriøst kanskje. De færreste er klar for å binde seg bom fast før de har fått utforsket både seg selv og andre.., og slikt kan helt sikkert skremme bort den andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 En kamerat av meg var sammen med dama fra sommerferien før siste året på ungd.skolen til de ble 23! Det ble etterhvert skikkelig seriøst, samboere i eget hus og forlovelse. Men etter hun var ferdig å studere, og han var tilbake fra militæret, og de begge begynte å jobbe så skar det seg. Jeg kjenner ikke alle detaljene rundt det, og har heller ikke til hensikt å legge ut årsakene til andres samlivsbrudd på nettet, men kanskje funket det ikke like bra når de ble værende sammen hele tiden, og hverdagen skulle gå sin gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Et annet poeng er at man utvikler seg hele tiden og av og til vokser man ganske enkelt fra hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 18 åring på 14 er ekkelt uannsett åssen du snur å vender på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Vel, Aama som er 17 sier at hun er mer moden enn en gj.snittlig 14-åring - i den alderen kan det skille mye! Og han er kanskje litt mindre moden enn sine 17 år. Synes ikke det er ille jeg. Det fleste 14-15-16-årige jenter legger seg jo etter gutter som er 2-4 år eldre. Og jenter er tidligere utviklet enn gutter også. Litt på siden, men for bare litt over 100 år siden så var man regnet som voksen i 15-16årsalderen, og det var helt vanlig for jenter å få barn da. Nå er selvsagt samfunnet en del annerledes, så sammenligningen blir noe søkt, men det er fortsatt slik i mange land, da særlig i den 3. verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 men 14 er under sexuelle lavalder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå