lomiss Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 har det noe for seg med kn filter på en 320 diesel?..du får vel ikke noe råere lyd sånn som du får i 320 bensin.. mhv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Vet hvertfall at du får råere lyd med et slikt filter i en 325tds! Det kan jeg skrive under på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Jensen Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Men det er vel strengt talt kun lyden som blir litt mer "fake" rå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Lyden endrer seg ja, men du får ingen merkbar effekt utenom. Har selv i en e36 325td. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg tror absolut det er helt begrenset hvor "fet" lyd du får ut av M47D20 motoren...selv med et KN filter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 har det noe for seg med kn filter på en 320 diesel?..du får vel ikke noe råere lyd sånn som du får i 320 bensin..mhv eneste du får er vel mere "dritt" inn i motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 men på nyere Turbo-Diesel biler høres turboen mye bedre når man drar i gang. det er ganske fin lyd, men jeg veit ikke hvordan motor det er snakk om her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 For all del, folk snur seg ikke etter meg på gata pga filteret..hehe Det jeg mente var at der er en viss forskjell i lyden. Men tror nok det høres bedre ut på en bensinmotor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå