CrZyWiz Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Er de solgt? er intressert, De passer vell på E46 Coupe også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Heisan. Nei, de er ikke solgt. Ja, de passer på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Heisann! Hva har du gjort bak på E36-en for at de skal passe? Altså.. for jeg har 8,5x18 bak og foran, og sliter med subbing. Dvs, subbing når bakenden blir presset ned fordi noen sitter bak og at jeg kjører over en asfaltoverlapping. Har du valset ut hjulbuene? Impress på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Heisan. Det er valset bak for at det skulle passe ja. Etter det er det ikke problemer med subbing. Bilen har originale fjærer og dempere. Jeg må sjekke innpresset i kveld, det husker jeg ikke...... Valsing ble gjort av valsespesialisten.no i Ålesund, er fornøyd med jobben han utførte for en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Heisan.Det er valset bak for at det skulle passe ja. Etter det er det ikke problemer med subbing. Bilen har originale fjærer og dempere. Jeg må sjekke innpresset i kveld, det husker jeg ikke...... Valsing ble gjort av valsespesialisten.no i Ålesund, er fornøyd med jobben han utførte for en billig penge. Måtte du omlakkere området? Er noen som har hatt problemer med han nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Nei, det gikk bra i mitt tilfelle. Har vel mye med å gjøre hvor mye man valser, det er ikke ekstremt mye som er valset på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå