mAZE Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Dersom man ikke har annet å bidra med ennoff ikke spør mg om sånnt ivertfall hehe..så kan man likegodt la være å svare. Det var nok dette Jarle Skoftedalen siktet til i sitt tilsvar til deg. Ingen grunn til å be han "chillen" av den grunn mener jeg.La oss si at 50 stk leser et innlegg, og 10% av de kan svare, hvordan hadde det da sett ut om 45 stk svarer "Vet ikke", "Har ikke peiling" osv.? NB! Bare for å presisere, siden en del misforstår litt når jeg er ute med her i forumet. Jeg har absolutt ingenting i mot deg som person, det var et enkeltinnlegg fra deg jeg kommenterte. Du er sikkert en knakende god kar. Ikke for å rote til tråden, når jeg da gjør, men jeg synes det er veldig greit at du gjør slikt Erik. Har sett mange steder du har trått til i det siste. Hadde blitt mye userøist og rotete hadde ikke du ordnet opp etter oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ikke for å rote til tråden, når jeg da gjør, men jeg synes det er veldig greit at du gjør slikt Erik. Har sett mange steder du har trått til i det siste. Hadde blitt mye userøist og rotete hadde ikke du ordnet opp etter oss. Først: Skilte ut denne i egen tråd med en gang. (Så ga jeg meg selv ros også i overskriften... ) Takker for tilbakemeldingen! Nå er det en del som synes jeg er FOR streng, og jeg blir også kalt nazi-moderator, men sistnevnte tar jeg med et smil, da jeg har en meget god tone med de som bruker det uttrykket. Jeg kunne latt alt skure og gå selvsagt, eller jeg kunne foretatt all rydding stilltiende, men enkelte ganger nevner jeg hva jeg har gjort, andre ganger tipser jeg om retningslinjene for forumet, og atter andre ganger gir jeg rene brukertips til forumet. Det hele er gjort i beste mening, både for å holde forumet "ryddig", samt å drive litt opplærende virksomhet, særlig når det gjelder dobbeltposting, sitering av flere nivå + ikke minst undøvendig sitering av bilder. Enkelte ganger er brukerne unnskyldt, Kjetil Sømme f.eks. har i lang tid brukt forumet via PDA, og der er det ikke like lett å markere/slette ønsket del av teksten. Det har han da også nevnt til meg, så de gangene jeg har pyntet på innleggene hans har jeg selvsagt heller ikke kommentert det. Dersom det er andre som har tilbakemeldinger på det jeg gjør så må dere gjerne komme med de her eller på PM. Jeg tåler også negative tilbakemeldinger på konkrete ting, men jeg kommer nok da til å forklare hvorfor jeg har gjort det som blir kommentert. Jeg har ikke kapasitet til å lese absolutt alt av tråder, f.eks. så leser jeg ikke salgstråder som er av null interesse for meg, i tillegg er det en del andre som også hoppes over. Dersom det er noe som bør gjøres i en tråd, send da en PM med link til den aktuelle tråden til meg + en beskrivelse/begrunnelse for hva som skal gjøres, så skal jeg se på det neste gang jeg er innlogget. PM kan også sendes dersom det er noen som rett og slett trenger hjelp til noe i forumet. Men når det gjelder billedgalleri så kan jeg ikke hjelpe, da jeg ikke innehar rettigheter til å opprette gallerier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Synes det er bra at noen holder orden her jeg.. all ære fra meg sikkert noe streng noen steder, men ingen er perfekte.. hadde bare vært tull her uten moderator hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Takk-takk! Noen ganger kan jeg som sagt kanskje virke litt vel seriøs, men jo mer "slakke i strikken" jo verre er det å stramme den til igjen senere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 kunne ikke vært mer enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jo... apsolutt skryt til Admin/moderatorer... dere gjør en fin jobb viktig og holdet orden på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Heia nazi-moderatoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hagenisse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Når har ikke jeg vært aktiv så lenge her på forumet men har likevell noen synspunkter: Jeg mener dette er godt forum der de fleste regler overholdes. Jeg har vært innom en rekke andre forum der monderator /admin rett og slett er maktsyke jæveler, som ikke får tatt dette ut i dagliglivet, men heller på nett.. Det er heller ikke stort bedre med admins som slå ned på ALT og ALLE. Litt yttringsfrihet har vi da ( ? ) hehe.. Jeg vil tilsutt bare si at Bimmers.no har et meget godt forum, som jeg godt trvies med å stille til tider dumme spm, uten å bli "flamet" tilbake (skryt til alle meldlemmer også ) Takk for et fint miljø her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Syns Erik noen ganger er vel streng, mens andre ganger er hans inntreden helt på sin plass. Sånn må det vel være Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 synes han ikke er streng i det hele tatt, gjør faktisk en god jobb, fortsett med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg har vært innom en rekke andre forum der monderator /admin rett og slett er maktsyke jæveler, som ikke får tatt dette ut i dagliglivet, men heller på nett..Det er heller ikke stort bedre med admins som slå ned på ALT og ALLE. Litt yttringsfrihet har vi da ( ? ) hehe.. Dersom noen har, eller noen gang får, det inntrykket av meg - si fra! Jeg har ihvertfall ikke til hensikt å være som noen av de eksemplene j0lle nevner fra andre forum! Syns Erik noen ganger er vel streng, mens andre ganger er hans inntreden helt på sin plass. Sånn må det vel være Stå på videre Vel, jeg er til tider et petimeter , og da blir det gjerne slik noen ganger... I majoriteten av mine inngripener så endrer jeg bare på unødvendig sitert tekst uten å si fra, og når jeg først sier fra så kan det kanskje virke litt urettferdig på den tilfedlig utplukkede. Takk for skryt som er rettet både til meg og moderator/admin forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Takk for skryt som er rettet både til meg og moderator/admin forøvrig.Det er vel fortjent. Synes du utfører moderatorjobben med stor iver, og det viser at du utfører jobben med god innsikt og sans for rettferdighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Takk for skryt som er rettet både til meg og moderator/admin forøvrig.Det er vel fortjent. Synes du utfører moderatorjobben med stor iver, og det viser at du utfører jobben med god innsikt og sans for rettferdighet. Denne meldingen støtter jeg opp om...vel utført arbeide så langt Erik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nok en gang, takk-takk! Blir jo rent flau av så uhemmet skryt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå