Ettertenning Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Eg får vel skryte litt eg også da. Eg synest du er streng, men eg synest det er bra og det må vere sånn. Vi kan ikkje rissikere at forumet skal bli ødelagt av useriøse inlegg og tull og vas. Stå på Nazigutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Erik har jo høy kompetanse på det meste, så det er bra at Erik engasjerer seg så mye syns jeg. Stå på videre du Erik! Du er jo "Kapteinen" på moderator-teamet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 For å følge opp hagenisses "nazimoderator" så blir vel jeg das Kapitän des Moderators da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 For å følge opp hagenisses "nazimoderator" så blir vel jeg das Kapitän des Moderators da? Du er iallefall en Moderator av rang. Stå på Erik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hehe. Jepp.... Må få oppgradert moderatortittelen din til > "Kapitän des Moderators" fort som F... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Enkelte forum har et felt til "slagord", "livsmotto" o.l. under Avataren. Skal tro om Gunnar fikser noe sånt her? Isåfall får jeg legge inn noe slikt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hehe. Jepp.... Må få oppgradert moderatortittelen din til > "Kapitän des Moderators" fort som F... Kapitän er en for lav tittel...hva med "Gruppenführer des Moderators"...altså "moderatorgeneralen" på godt norsk... http://en.wikipedia.org/wiki/Gruppenf%C3%BChrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nå tenkte jeg faktisk på Obersturmführer selv da, men ville trå litt varsomt i forhold til nazi-rankeringer. *smake litt på tittelen "Gruppenführer"* Jo, jeg kan leve med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Kapitän er en for lav tittel...hva med "Gruppenführer des Moderators"...altså "moderatorgeneralen" på godt norsk... Det kunne jo ikke ha passet bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nå tenkte jeg faktisk på Obersturmführer selv da, men ville trå litt varsomt i forhold til nazi-rankeringer. *smake litt på tittelen "Gruppenführer"* Jo, jeg kan leve med den! Du kan jo ikke være en "nazimoderator" uten å ha en skikkelig "nazirang"... Alternativt...kan du jo velge tittelen "Obergruppenführer" eller "Oberstgruppenführer"... "Reichsführer-SS" blir imidlertid for harry... http://en.wikipedia.org/wiki/Obergruppenf%C3%BChrer http://en.wikipedia.org/wiki/Oberstgruppenf%C3%BChrer http://en.wikipedia.org/wiki/Reichsf%C3%BChrer-SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hehe. Moroklumpene.. Erik er med sin regelridning og sine irettesettelser en man ikke ville møtt hos Biltilsynet, men han er god å ha her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Til "ledar-teamet" på bimmers: (ingen nemt, ingen glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja se der ja.. Laget visst en ny tråd om det jeg gitt.. Å nei, det var visst Erik som ryddet opp igjen.. Sånn skal det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg vil også benytte anledningen til å rose Erik Du gjør en stor jobb med å sirkulere og rydde opp i poster, jeg vet hvordan det er. Har vært og er deltidmodertor selv Når brukergruppen er så "voksen" som den er her så forventer man en viss "folkeskikk". Den eneste måten å bli respektert på, på lang sikt, er å være seriøs hele tiden. Sette en standard, spesielt som moderator. Stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 "Reichsführer-SS" blir imidlertid for harry... DEN ble for drøy, det er jeg enig i! Hva med "Oberforummoderator"? Erik er med sin regelridning og sine irettesettelser en man ikke ville møtt hos Biltilsynet, men han er god å ha her inne.. Kanskje jeg skal søke jobb der ja! Godkjenner ALT av BMW så lenge det ser noenlunde skapelig ut, og gjør livet surt for Auda-eiere! Regelrytteriet mitt kom vel også klart frem i tråden "Henlagt på grunn av bevisets stilling"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå