antiloop Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Standard 760.. Coupe mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ikke den verste photoshop-moddinga jeg har sett det der, men den døra er laaang, for det er jo en iL som er utgangspunktet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Den ble ganske fin i coupé ja! Selv om den kanskje ble litt for lav på det siste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er det bare jeg som synes det ser helt latterlig ut når dekket forsvinner under skjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Det blir litt overdreven senking. At bakdekket såvidt stikker oppi er ikke så ille, bakskjermen har jo gjerne en litt lavere skjermbue også. Men framdekket bør ikke stikke oppi, man skal jo svinge også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er det bare jeg som synes det ser helt latterlig ut når dekket forsvinner under skjermene? Nei! Jeg er helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 OT: har ikke BMW tatt en facelift på 7ern da?? trodde den så slik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er det bare jeg som synes det ser helt latterlig ut når dekket forsvinner under skjermene? Nei! Jeg er helt enig ...og jeg er helt enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Aaaalt for mye senking. huff og gru. BMW bør vel lage bilen... en skikkelig GT som kan konkurere med MB CL 600 og 65 AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 OT: har ikke BMW tatt en facelift på 7ern da?? Jo, BMW har facelifta bilen. Men bildet som er utgangspunkt for Photoshoppinga viser en 7er uten facelift. Om jeg Photoshopper en E21 til å bli stasjonsvogn, så betyr ikke det at det er en bil som fortsatt er i produksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Vet ikke hvilken bakende som er verst på disse flaka jeg. Nye minnet om Audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tykte den nyeste lignet mer en MB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Det er faktisk MB som ligner på BMW, siden 7serien kom med dette designet før nye S-klasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Pen PS-modding det der.... Litt mere senk så ser det bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Det der ble absolutt en coupe med godt plass baki ihvertfall. Knall tøff synes jeg. Men, hvor skal man fylle drivstoff på coupe'n?? Kunne godt tatt den jeg om den hadde blitt laget. Så klart måtte jo hviteblinkers på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå