Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Blir så heftigt med denne V10`n :) Vet bare om en BMW motor som er råere enn S85. Gleder med til å "kappkjøre" med deg en gang!

Jeg stusset også over lakk-strukturen, ikke like pent? Men regner du har dine grunner. Kjør på videre nå til høsten ;)

Har vel engentlig ingen grunn til det blei lakk-struktur. Det ble berre sånn :D . Men ser egentlig bra ut i virkligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compomotive lager kopier, de maa nok spesial bestilles i den dimmensjonen. (8*18) http://www.kollevold.no/index.php?optio ... Itemid=219 Orginalene heter oz rallye og gikk ut av produksjon for lenge siden, de er lagd av magnesium og veier 8.2kg i 8*18" Og de er vanskelig aa faa tak i(iallefall i god stand), eg har et par sett av de, som du finner bilder av i min prosjekt traad : viewtopic.php?t=211133

De er lettest aa finne i nissan boltmoonster, med lavt impress et ca45, da de ble brukt paa bla race skylines paa 90tallet.. Det er slike eg har brukt, med adapter.

edit, kollevold tipset var allerede postet ser eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Viktig at de små skruene står riktig på det bosset og gir velgeren der. Kødda litt med, når jeg monterte det på en bil her. Funka, helt til man kjørte hardt på bane, så måtte bare snu de.

Blir så bra denne :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...