andrem3 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Liten update. Motor og gir er på plass.
tommyf Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Liten update. Motor og gir er på plass. Tøft. Synes motorplasseringen din er særs bra. Må du ha spacer på travers? Hvis ja, hadde du kunne klart det med en annen luftboks?
Bimmer327tic Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Dette ser jo meget bra ut. Ser ikke ut så motorn havnet så langt frem heller. Blir nok helt rått når du er ferdig!
andrem3 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Liten update. Motor og gir er på plass. Tøft. Synes motorplasseringen din er særs bra. Må du ha spacer på travers? Hvis ja, hadde du kunne klart det med en annen luftboks? Må ha spacer,men kunne klart det med annen luftboks eller modifisert bunnpannen.
doffa Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Andre jeg fatteri ikke hvor du finner denne på gangs driften? blir store treffet med BMW Motorsport etterhvert på gmg inne og ute. Å da MÅ den vær ferdig,,, din,min og david sin side by side;)
Kristian Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Andre jeg fatteri ikke hvor du finner denne på gangs driften? blir store treffet med BMW Motorsport etterhvert på gmg inne og ute. Å da MÅ den vær ferdig,,, din,min og david sin side by side;) Venter på invite.....
surrehue87 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 den vw LT'n du har eller hadde, har den vært rød en gang i tiden eller?
Robin L Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 rått motoren der regner med er heftig!! heftig i en e30 iallefall her blir det spennende å følge med!
andrem3 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Andre jeg fatteri ikke hvor du finner denne på gangs driften? blir store treffet med BMW Motorsport etterhvert på gmg inne og ute. Å da MÅ den vær ferdig,,, din,min og david sin side by side;) Ja,det må vi satse på Når har du planer om å ha treff ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå