Espenlis Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Ja, dt er vel en sammenheng der også. Men så om pumpa hadde "bråstoppet" ved tenningskutt, ville det ikke vært en dråpe bensin som kom inn til dysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 det var ikke den problematikken jeg tenkte på. men, det var vel noe i det der også jeg tenkte mer på at motoren stopper fordi den ikke har noe turtall.. på biler med mekanisk pumpe så er det bare å vri av tenninga når man ruller, så blir motoren dratt med. men, på en stillestående bil vil den jo stoppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Noen som nevnte den 850'en gra Fumball 3000.. den ser jo litt skadet ut. tar ikke lakken skade av å få flammer på seg ? er klar over at det bare er for et øyeblikk.. men likevell ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Tror faktisk jeg syns sånne flamme kitt er litt Harry Men hvis DU syns det er kult. så monter, ta bilde:-) dette vil jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Noen som nevnte den 850'en gra Fumball 3000.. den ser jo litt skadet ut. tar ikke lakken skade av å få flammer på seg ? er klar over at det bare er for et øyeblikk.. men likevell ... Er et helt annet trykk på den bilen. Bensina er flytende og propanen er gass. Så derfor vil det ta mere skade med "bensin-kit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Og som Jarle sier fungerer dette på en gammel forgasserbil med litt sliten forgasser.På innsprut-kutter du tenninga kutter du ALT,ingen dyser,ingen tenning,ingen bensinpumpe og definitivt ingen bensin ut potta med unntak av meget slitne dyser som lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 ha ha stemmer det at det kommer ikkeno i dysa etter tenning av men bling bling ...bildene kommer dem? dette kan bli gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå