[space] Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Interiøret så ganske bra ut egentlig. Ikke fan av fullt så mye hvit, men det ser stramt og forseggjort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Lagar/trekker du interiøret sjølv?Evt kor mykje skulle du hatt for å trekke om mitt? Trekker selv ja, skinn/skai osv osv osv.. er det bare setene som skal trekkes da? uten dash? det var setene eg tenkte på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 bare setene koster fra 13000 eks frakt. Snakk om ekte skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 litt feil å legge ut en opel på et forum med bmw elskere? men, synes stylinga var litt voldsom, fete felger, tøft interiø då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 poenget her er å vise arbeidet , ikke bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 når noen har stylet bilen masse kommer det alltid masse drit her skjønner ikke det,han bygger bilen for kunden og det er kunden som bestemmer hvordan han vil ha bilen.ikke han!her er det vel snart bare stålfelger og m3 fanger som er kult?NOT det er den kjipeste formen for styling alle har jo m3 optik.ingen som skiller seg ut nesten.og når de gjør det så får de bare dritt!det syns jeg er tåpelig er dere bare misunnelig eller???stå mener jeg syns det ser ut som du gjør en bra jobb håper kundene er fornøyde takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 + poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 når noen har stylet bilen masse kommer det alltid masse drit her skjønner ikke det,han bygger bilen for kunden og det er kunden som bestemmer hvordan han vil ha bilen.ikke han!her er det vel snart bare stålfelger og m3 fanger som er kult?NOT det er den kjipeste formen for styling alle har jo m3 optik.ingen som skiller seg ut nesten.og når de gjør det så får de bare dritt!det syns jeg er tåpelig er dere bare misunnelig eller???stå mener jeg syns det ser ut som du gjør en bra jobb håper kundene er fornøyde takk For dette er jo veldig mye penere enn M3 front liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 når noen har stylet bilen masse kommer det alltid masse drit her skjønner ikke det,han bygger bilen for kunden og det er kunden som bestemmer hvordan han vil ha bilen.ikke han!her er det vel snart bare stålfelger og m3 fanger som er kult?NOT det er den kjipeste formen for styling alle har jo m3 optik.ingen som skiller seg ut nesten.og når de gjør det så får de bare dritt!det syns jeg er tåpelig er dere bare misunnelig eller???stå mener jeg syns det ser ut som du gjør en bra jobb håper kundene er fornøyde takk Hehe.. De fleste som kommenterer her, er slike som liker bilen sin "clean". Det kommer med alderen(blant de fleste). Er enig i at den bilen der ikke kledde den stylingen der, og i at den hører ikke hjemme på dette forumet. Du får GARANTERT pepper om du gjør noe slik, du venter bare på at det skal smelle. Legger en ut bilder, enten for seg selv eller for andre så står det ingen plass i forum-reglene at det er forbudt å kommentere. Og, ja, den siste BMW'n der var rett og slett S2C: Ser bra ut det arbeidet. Spesielt interiøret. Stå på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 når noen har stylet bilen masse kommer det alltid masse drit her skjønner ikke det,han bygger bilen for kunden og det er kunden som bestemmer hvordan han vil ha bilen.ikke han!her er det vel snart bare stålfelger og m3 fanger som er kult?NOT det er den kjipeste formen for styling alle har jo m3 optik.ingen som skiller seg ut nesten.og når de gjør det så får de bare dritt!det syns jeg er tåpelig er dere bare misunnelig eller???stå mener jeg syns det ser ut som du gjør en bra jobb håper kundene er fornøyde takk For dette er jo veldig mye penere enn M3 front liksom.... Hihi, ikke minst..... sataaaaan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 når noen har stylet bilen masse kommer det alltid masse drit her skjønner ikke det,han bygger bilen for kunden og det er kunden som bestemmer hvordan han vil ha bilen.ikke han!her er det vel snart bare stålfelger og m3 fanger som er kult?NOT det er den kjipeste formen for styling alle har jo m3 optik.ingen som skiller seg ut nesten.og når de gjør det så får de bare dritt!det syns jeg er tåpelig er dere bare misunnelig eller???stå mener jeg syns det ser ut som du gjør en bra jobb håper kundene er fornøyde takk Hehe.. De fleste som kommenterer her, er slike som liker bilen sin "clean". Det kommer med alderen(blant de fleste). Er enig i at den bilen der ikke kledde den stylingen der, og i at den hører ikke hjemme på dette forumet. Du får GARANTERT pepper om du gjør noe slik, du venter bare på at det skal smelle. Legger en ut bilder, enten for seg selv eller for andre så står det ingen plass i forum-reglene at det er forbudt å kommentere. Og, ja, den siste BMW'n der var rett og slett S2C: Ser bra ut det arbeidet. Spesielt interiøret. Stå på... å du mener at hvis man styler bilen med mer enn m3 optik så er du dust?prøver bare og si at han er flink til det han gjør jeg syns bilene var pene jeg selv om jeg ikke ville valgt den type styling ser mange bmwer med m3 optik som er i bilblader.ehh NOTm3 optik er fint men alle har det og da er det kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Sainsbury, takker og bukker Er enig i at den bilen der ikke kledde den stylingen der, og i at den hører ikke hjemme på dette forumet I'll take my chances Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 når noen har stylet bilen masse kommer det alltid masse drit her skjønner ikke det,han bygger bilen for kunden og det er kunden som bestemmer hvordan han vil ha bilen.ikke han!her er det vel snart bare stålfelger og m3 fanger som er kult?NOT det er den kjipeste formen for styling alle har jo m3 optik.ingen som skiller seg ut nesten.og når de gjør det så får de bare dritt!det syns jeg er tåpelig er dere bare misunnelig eller???stå mener jeg syns det ser ut som du gjør en bra jobb håper kundene er fornøyde takk For dette er jo veldig mye penere enn M3 front liksom.... har jeg sagt det nei.var det bilde av en sånn her nei så hvorfor kommer du med det da?jeg må vel sette m3 optik på bilen min jeg da eller så blir jeg vel mobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hvor har du fått fra at enten setter på M3-optikk eller så blir du mobba? Ikke her inne ihvertfall. Om du faktisk liker den slags styling så er det vel fint for deg. Men der virker som du bryr deg mere om hva andre syns eller hva du syns selv. Folk MÅ få lov til å kommentere uten at slike som deg kommer med barnslige kommentarer som f.eks den siste du kom med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 jada jada, custom breddekit til E34!!!! ingen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå