Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja. Jeg solgte mine orginale alpina med 4 dekk som burde byttes for 6000,- i fjor. Det var 17", så rundt der kanskje hvis de er orginale?

Er de ikke de så får du bare sammenligne med andre 18"..

Skrevet
de var fæle. ville ikke gitt 500 en gang

"De var fæle" ????

Og du skriver i signaturen du "en gang BMW - alltid BMW" ????? Trodde alle BMW-entusiaster hadde respekt og forkjærlighet for Alpina??

Skrevet
Vi diskuterer ikke pris eller om du får noe fornuftig for kronene...vi diskuterer hvorvidt klassiske Alpina felger er elegante eller ikke på bl.a E36...og selvfølgelig er Hagenisse bare sur fordi han savner sine gamle Alpina felger...:wink:

Nei det er heller ikkk edet vi diskuterer. Det vi egentlig skulle diskutere/svare på var hvr mye de Alpinafelgene var verdt :roll:

Skrevet

Vi diskuterer ikke pris eller om du får noe fornuftig for kronene...vi diskuterer hvorvidt klassiske Alpina felger er elegante eller ikke på bl.a E36...og selvfølgelig er Hagenisse bare sur fordi han savner sine gamle Alpina felger...:wink:

Nei det er heller ikkk edet vi diskuterer. Det vi egentlig skulle diskutere/svare på var hvr mye de Alpinafelgene var verdt :roll:

Sorry...min feil... :oops:

Men basert på at disse klassiske Alpina felgene i utgangspunktet er skikkelig fine burde det være mulig å finne en BMW/Alpina entusiast som er villig til å gi en god pris for dem. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...