///M Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Søstra til en venn av meg har fått seg en ny leilighet, hjalp henne med å flytte, så når vi var ferdig satte vi på tven og mens jeg bladde frem kanaler kom jeg frem til en kanal som var svart og hvitt, sto dato klokkeslett og masse rart, du kunne se folka kjøre ut og inn, jeg likte dette systemet, dem har 9kameraer i garasjeanlegget og borettslaget har egen kameraovervåking kanal hjemme og dette er LIVE. Er det bare jeg som har kommet borti dette eller er det mange borettslag som har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 ...sånne kamera skal då ligge i frekvensområder som ikkje kan takast inn med vanleg tuner på eit tv.... Søk, kanskje du får inn soverommet til borettslagets "Narvestad"...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Iht. datatilsynet skal man ha konsesjon for å kringkaste dette og tilsvarende for en større gruppe uspesifiserte mennesker...har de det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hørte om noen andre som hadde det, men de var nødt til å stoppe det. Det endte med at de gamle damene i borettslaget satt og så på den kanalen hele tiden, og overvåket og sladret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå