Nils Jørgen Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/5164833.html
marlao Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Svenske som sier det! Ville ikke tatt det der alt for alvorlig:) hehe
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Low: mms://qstream-wm.qbrick.com/04755/BMW/0522_bmw_low.wmv High: mms://qstream-wm.qbrick.com/04755/BMW/0522_bmw_high.wmv
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Latterlige påstander... http://forbruker.no/bil/article1140119.ece
vid@r Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Nå så jeg videoen, og hva var så forferdelig med det? Er jo helt idiotisk å kalle 5-serien for livsfarlig pga den sladder litt mer enn konkurrentene.
antiloop Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Kan vel kjøre alle biler som ikke har dette systemet på skroten nå da! Det er jo livsfarlig å få sleng på hekken...
bimmerdude Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Svenske som sier det! Ville ikke tatt det der alt for alvorlig:) hehe Det er ett veldig seriøst blad da. Med dyktige jornalister/biltestere. Leste nettopp på dinside.no også at BMW setter opp antisladden til sportslig kjøring. Kan det ha noe med å gjøre at en BMW blir veldig baktung med masse last i? Med 50/50% vekfordeling når bilen er tom vil den jo bli baktung med masse last.
HenrikE30+ Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Svenske som sier det! Ville ikke tatt det der alt for alvorlig:) hehe Det er ett veldig seriøst blad da. Med dyktige jornalister/biltestere. Leste nettopp på dinside.no også at BMW setter opp antisladden til sportslig kjøring. Kan det ha noe med å gjøre at en BMW blir veldig baktung med masse last i? Med 50/50% vekfordeling når bilen er tom vil den jo bli baktung med masse last. Du kan sikkert ha et poeng i det du sier ang. 50/50% fordeling bimmerdude (?)... I det store og hele synes jeg ikke at det var så ille jeg... "Trafikkfarlig" var overskriften. Journalister er virkelig farlige folk
Power Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 etter min mening bør alle greie å rette opp en sladd.
Kjell Z3 Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Har sett andre tester av 5 serien også, den går saktere gjennom elgtesten enn konkurentene, og det er en skam for BMW som alltid har vært best av sammenlignbare konkurenter. Nye 3 serien er heller ingen racer i elgtesten, det er hele tiden de nye punkteringsfrie dekkene som har fått skylden, men nå vet jeg sannelig ikke. Det som er helt sikkert er at BMW må skjerpe seg og helst rydde litt opp i staben sin. Og om man er BMW frelst behøver man ikke lukke øynene, det er noe galt her, BMW skal være på toppen av listen over egenskaper, dessuten må de også ta seg i nakken og bedre kvaliteten.
HenrikE30+ Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 etter min mening bør alle greie å rette opp en sladd. Er nesten enig med deg... I alle fall når det kommer til en BMW. BMWer er jo veldig enkle biler å kontrollere. Å kontrollere en midtmotorisert bil feks. er ikke fullt så enkelt. En tilårskommen 911 er også en nokså stor håndfull for de aller fleste når den logrer med hekken. Derfor synes jeg at du generaliserer litt. Men, det burde vært obligatorisk med banekjøring i tillegg til glattkjøringskurs når man skulle ta lappen.
ovex Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 ....sikker noko i dette, men svenskane er ikkje kjent for å behandle BMW (og ein del andre merker) spesielt snilt! Kan vere fro å verne litt om nasjonalskatten som ikkje berre er i medvind om dagen...
bimmerdude Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Er enig med KjellZ3. Er greit at alle bør klare å rette opp en sladd... men saken er at alle ikke klarer å rette opp en sladd også.. er ikke mange som klarer det når de er trøtte og slitne etter en dag på jobben. En bil bør ha sikre egenskaper også når folk ikke er helt i toppform.
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Det som er hovedproblemet her er jo at de slår det så sinnsykt opp.. Trafikkfarlig? Hva med alle andre biler som ikke har stabiliseringssystem i det hele tatt? Det er MANGE flere av de enn andre..Er uansett litt enig med Kjell her. Det er egentlig for dårlig. BMW er dyrere enn de fleste andre, og så klarer de verken ha høyere driftssikkerhet eller bedre kjøreegenskaper enn konkurrentene. Vil anta det er et problem som henger sammen med størrelsen på konkurrentene. Toyota og VAG har blitt enormt store og ressurssterke. Alle merkene i konsernet har jo en brøkdel av utviklingskostnadene som BMW har, siden de bruker det samme over hele linja. Genialt, men kjedelig..
bimmerdude Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 ....sikker noko i dette, men svenskane er ikkje kjent for å behandle BMW (og ein del andre merker) spesielt snilt! Kan vere fro å verne litt om nasjonalskatten som ikkje berre er i medvind om dagen... Teknikens Värld pleier å skrive mye pent om BMW så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå