Patrick B Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hei skal kjøpe meg anlegg til bilen fra www.megabillig.com Lurte på om noen har erfaringer med denne siden, eller har bestilt noe selv? Eventuelt god service? Det jeg skal bestille: http://www.megabillig.com/index.php?pag ... =14&id=339 http://www.megabillig.com/index.php?pag ... =21&id=946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Som sagt tidlegere så selger dei falske varer og oppgir at varene er laget hos produsenten som dei oppgir men dette stemmer ikkje altid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Uansett intressert i JL Audio, men kan du skaffe slike subwoofere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Uansett intressert i JL Audio, men kan du skaffe slike subwoofere? tror nautilus kan, men eg har cadence beast 12-2 på tilbud til 1490 ord pris 2690 dette er ekstremt gode 12 tommere til denne prisen anbefalest på det varmeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Vi selger også JLAudio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Uansett intressert i JL Audio, men kan du skaffe slike subwoofere? Har litt forskjellig i bil nå vist du er intressert i å høre på dem. Holder til i Fredrikstad. Men skaffer alt av Jlaudio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Ok jeg holder til et stykke fra Tromsø, så det blir vel litt vanskelig å komme til fredrikstad, men du ser linken øverst på sia, det var det jeg hadde tenkt meg. Eventuelt en JL Audio forsterker. Bare send PM om pris og litt info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Har selv handlet fra megabillig. Har ikke hatt noen problem med dem. Det jeg handelet ble levert på døren og var pakket i original emballasje. En kompis av meg har også handlet der uten noen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ok tror jeg kommer til å bestille der i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Du har kanskje bestilt men.. Jlaudio 12w6 veil 5290,- Selger denne for 4690,- Har en kamerat som skal selge en Kicker 600.1 forsterker. Denne koster veil 6990,- han skal ha 3500kr for den. Er vel 3mnd gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå