KarstenJulius Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Alpinafelgene er det peneste som kan settes på BMW. (Orginale sådan) Frode H. Edit: Tråden er skilt ut fra Hva er disse verdt? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12030 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hadde jeg hatt en E36 ville jeg seriøst ha vurdert klassiske Alpina felger...det blir ikke mer elegant på en E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Tullball. De passer ikke på e36. Eldre modeller derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Tullball. De passer ikke på e36. Eldre modeller derimot.. Contre´... Alpina leverte da en helt fantastisk B8 4,6 i perioden 1995-98... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vakkert.... Denne Alpina går alle BMW e36 jeg har sett en høy gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Tullball. De passer ikke på e36. Eldre modeller derimot.. Contre´... Alpina leverte da en helt fantastisk B8 4,6 i perioden 1995-98... må si meg enig der .. sikle sikle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Contre´... Alpina leverte da en helt fantastisk B8 4,6 i perioden 1995-98... Godt mulig bilen var/er fantastisk, men felgene kler e36 fortsatt ikke Forresten, med unntak av stripene og frontfangeren er den jo rimelig orginal..? Dette derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Nei, de likte jeg ikke. De så "rimelige" ut og slike man får i billige felgpakker eller man får gratis ved bilkjøp. Disse hadde vært høyt på min ønskeliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Contre´... Alpina leverte da en helt fantastisk B8 4,6 i perioden 1995-98... Godt mulig bilen var/er fantastisk, men felgene kler e36 fortsatt ikke Forresten, med unntak av stripene og frontfangeren er den jo rimelig orginal..? Dette derimot... Hmmm...bilen er for lavt senket bak... ...og ærlig talt...Alpina felgene er da mye mer elegante og tidløse enn disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Heller ikke noe dårlig valg. At schnitzer-felger ser billige ut er jeg ikke med på. og ærlig talt...Alpina felgene er da mye mer elegante og tidløse enn disse... Men det betyr da ikke at de passer e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Heller ikke noe dårlig valg. At schnitzer-felger ser billige ut er jeg ikke med på.og ærlig talt...Alpina felgene er da mye mer elegante og tidløse enn disse... Men det betyr da ikke at de passer e36 Jeg mener at de både tidsmessig og stilmessig passer meget bra til E36...kanskje til og med mer enn til E30. E46 passer de imidlertid ikke til og de nyere Alpina felgene er ikke like fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vi kan bytte bil så får du muligheten til å ha alpina-felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vi kan bytte bil så får du muligheten til å ha alpina-felger? Hehehe...det store spørsmålet er hva som skal monteres på E91´en når den tid kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Tja, kjenner jeg deg rett blir det vel noen fine 15" for å beholde komforten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Er de felgene AC schnitzer? Uff... Fremdeles ikke pen og ligner på noen som koster 600 kr dekket på Interdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå