Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mye snø i Nordreisa, artig, kan legge han bred over alt! Deili når bilen logrer med halen vær gang man girer:P Men merker at bilen er meget pen å kontrolere, slik BMW har rykte på seg.

Skrevet
Blir jo aldri snø på sørlandet :(

Hørte forøvrig sessongens første PLING i dag. +3°C, men ikke noe under det.

...ingen snø på vestlandet, men det har plinga i 1 veke no :evil:

Skrevet

Situasjons rapport fra Trondheim!

Akkurat kjørt fruen til jobb. Fant rimelig fort ut at sommerdekk type 235 bred ikke er ideelt på vinterføre, men herreguuuud hvor skøy det er!! :)

Er forøvrig fast i sofaen i dag, har fått noe rusk i magen. Synes veeeldig synd i meg selv egentlig! *skrik om sympati*

Skrevet
Ja....BRRRRR....minus 2 grader klokken 06.00 i natt da jeg kjørte til jobben... :?

Hehe.. Der fikk du! ;)

Skrevet

fikk min første pling i går 2+ i stavanger ved 11. tiden. Og Bilen har ikke fått skikkelige sko til vintere. P.G.A av eg hadde en Opel Omega som jeg hadde tenkt å kjøre med i vinter, Men den likte ikke onkel Politi........ :(

Så de tok skiltene.

Skrevet

Har dårlig samvittighet overfor dama jeg, hun kjører rundt med bakhjulstrekk, diffbrems og nesten glattslitte 15" dekk.. og jeg ser at det er is ute nå - hun kjørte til jobb kl. 05:20 i dag.. Har liksom dratt det ut så lenge som mulig i håp om å slippe å kjøpe nye sommerdekk før vinteren. Nå har vi klart det, men nå er det jammen på tide å hive på piggdekkene.. selv om de har meldt mildere utover uka.

Tror jeg kjører sommer litt til, men vi får se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...