Fredrik Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hmmm...vi begynner å få litt føling med Kong Vinter i Danmark også...i dag er det sol og kun 9 varmegrader her i Århus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Syns det er greit med snø jeg. Vi kjører trosalt biler som trekker på rett ende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Nå er det faktisk snøflak i lufta i Vestfold også.. men det er fortsatt 3 grader og legger seg nok ikke riktig enda. De har jo dessuten meldt varmere til uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Syns det er greit med snø jeg. Vi kjører trosalt biler som trekker på rett ende ..ja eller feil? Skal eg ein plass der det er spinnglatt, ja så står BMW'en i garsjen og Passaten får lufte seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Pingle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Snø??! Det har vi ikke sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Joda, det har vi sett Løpe og gjemme seg i kjellern... Snøen har så vidt begynt å legge seg her Men, men, det får gå, imorgen kommer forhåpentligvis bimmern hjem med nye kanaler og rustfri bakskjerm It's gonna be gooooood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Sånn ser det ut ved Hamar akkurat nå... Og det snør fortsatt! Tror jeg må ut å legge på vinterdekk etterpå #¤"%# møkka land - dette er alt for tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 og 9°C her på Sørlandet (Farsund). Jeg liker vinteren. Da kan man leke seg med bil, og man kan kjøre snowboard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 enig med du! sitter på ottestad og erger meg for at bakken er hvit!! er faktisk kommet en god del i løpet av natta, og still going strong..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Pingle. hehe....... har mange meter bak meg på vinterføre gitt, og vil ikkje tru at dei som skal gi ein kort oppsumering av meg som vintersjåfør ville bruke dette som det optimale førstevalg! ....av og til så må ein berre fram her i livet, og ja då kan det vere så mykje antispinn og antiskrens og antiditt og antidatt....ja så fixar Passaten dette bedre enn BMW'en. (men det er det einaste og.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hehe. BMW har nok desverre ikke den beste fremkommeligheten nei, men gode dekk er alfa omega. Da duger de. Eventuelt kan du jo slenge på en diff med brems - da blir det vinterbil av en annen verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hehe. BMW har nok desverre ikke den beste fremkommeligheten nei, men gode dekk er alfa omega. Da duger de. Eventuelt kan du jo slenge på en diff med brems - da blir det vinterbil av en annen verden! Jeg er redd for hhvordan min bil vil oppføre seg på vintern.... i fjor kjørte jeg jo uten diffbrems.... vil det bli værre/bedre? går vertfall letter ut med rævva:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg er redd for hhvordan min bil vil oppføre seg på vintern.... i fjor kjørte jeg jo uten diffbrems.... vil det bli værre/bedre? går vertfall letter ut med rævva:P Med diffbrems har du en HELT annen fremkommelighet. Med åpen diff kan du jo risikere å stå fast på flat mark, fordi bilen bare står og spinner på det ene hjulet som står på is. Med brems er det sinnsykt mye bedre. Ihvertfall min erfaring. Sikkerhet under kjøring er nok en annen sak. Mye lettere å få snurring med biler med diffbrems enn åpen diff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Snøen kom hit, og den dro 2uker til jeg får vinterdekk Blir det snø før det, så klikker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå