///M Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 rart snør ikke i oslo ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 hmm kom nettopp hjem fra jobb og nå har de jaggu saltet alle veiene her. selvom de er dønn tørre. klarte ikke å få abs'en til å slå inn når jeg bråbremset engang. Tror definitivt cabben er parkert nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Nå snør det som bare f... i Skien! Huff! Mye sladding nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 2-3 grader og en blanding av regn og sludd i Bergen. Jeg vil bort!! (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ææææææsj! Nå snør det skikkelig her i Lillestrøm! Lurer på om jeg snart må flytte litt sydover på denne ballen vi lever på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 julekvelden på kjærringa!!!!!! hvor er vinterhjula mine????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 yuhuuuuuuuuuuuuuuu det snør no jævlig, jeg må fylle full tank og ligge brei hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Nå snør det i oslo! jeg har lagt om til pigg....forøvrig et trist syn uten like. Men svarte helvete, om det blir 20+ om et par dager er jo pigga mine borte før den virklige vintern setter inn. Det er ikke snakk om at jeg legger om en gang til. Bilen skal selges med vinterhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Kom surrende ut av soverommet for 10 minutter siden.. dette møtte meg: Og bilen som liksom skal ta meg til skolen som jeg skal på nå med en eneste gang, er skodd slik: Så da var altså Kong Vinter virkelig kommet til Vestfold også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 fysh har ikke sett ut vinduet jeg, men bor i vestfold jeg også... og kan ikke si jeg gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Kom til andre bakken.. den første bratte.. før jeg skjønte at dette ikke ville gå. Klarte såvidt det var å kjøre ut til asfalten (ca. 1 km). Hadde et håp om at det skulle være bart der, men der var det enda glattere, så jeg måtte bare snu. På med varmedressen og legge om dekk i snøværet. Deilig.. Og skikkelig gøy siden jeg akkurat nå skulle vært på et foredrag jeg hadde veldig lyst til å få med meg.. Og ikke nok med det, men bilen tar nedi under ALLEREDE. Brøyter hele veien bortover med knappe 10cm snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Kom til andre bakken.. den første bratte.. før jeg skjønte at dette ikke ville gå. Klarte såvidt det var å kjøre ut til asfalten (ca. 1 km). Hadde et håp om at det skulle være bart der, men der var det enda glattere, så jeg måtte bare snu. På med varmedressen og legge om dekk i snøværet. Deilig.. Og skikkelig gøy siden jeg akkurat nå skulle vært på et foredrag jeg hadde veldig lyst til å få med meg..Og ikke nok med det, men bilen tar nedi under ALLEREDE. Brøyter hele veien bortover med knappe 10cm snø.. Hva var det jeg sa lenger opp i tråden her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Kom surrende ut av soverommet for 10 minutter siden.. dette møtte meg: Og bilen som liksom skal ta meg til skolen som jeg skal på nå med en eneste gang, er skodd slik: Så da var altså Kong Vinter virkelig kommet til Vestfold også.. He He, litt rart å se bildene dine Gunnar. Bor jo tross alt bare 15- 20 minutters kjøre fra deg, her er det ingen snø, lå kun litt slaps her kl 07.00 imorres .Her er noen bilder jeg tok akkurat nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Måtte legge om i dag tidlig jeg og. Men hva feiler folk? Litt snø er da ikke grunn til å kjøre i 40 i 100-sone. Og ikke nok med det, men bilen tar nedi under ALLEREDE. Brøyter hele veien bortover med knappe 10cm snø.. Min og Skal poste et bilde når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Og igjen - Snø - Det har vi IKKE sett!! MEN her i Stavanger har vist Wilma komt på besøk... Blåser jo slik at det høres ut som huset skal gi etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå