Fredrik Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hipp Hipp Hurra...og gratulerer med dagen... Det finnes et berømt maleri...et av danmarks mest kjente...som faktisk heter "Hip Hip Hurra" av Peder Severin Krøyer (1851-1909). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis me dagen aguilera ble 7 halllitere me ringnes på meg å ca hall halllitersflaske me 60% men siden jeg drikker sånn 4-5 ganger i året så ble jeg ganske so full:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis med dagen Gikk ei hel ei på vors fredag +alt det ekstra på byen, og gikk også ei hel ei på vors i går + alt det ekstra på byen etterpå... Og nå sitter jeg på jobb igjen Bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis med dagen Aguilera, Eg har forøvrig konsumert 4 033 flasker hansa grønn, til middagen og filmen på lørdag har ikkje vert ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis med dagen Aguilera, Eg har forøvrig konsumert 4 033 flasker hansa grønn, til middagen og filmen på lørdag har ikkje vert ute. Hehe, første gang jeg leste den siste setningen trodde jeg du mente 4.033 flasker Måtte lese den en ekstra gang jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Gratulerer med dagen, Aguilera Går forøvrig mest i Pepsi Max her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis med dagen Aguilera, Eg har forøvrig konsumert 4 033 flasker hansa grønn, til middagen og filmen på lørdag har ikkje vert ute. Hehe, første gang jeg leste den siste setningen trodde jeg du mente 4.033 flasker Måtte lese den en ekstra gang jeg.. hmm ja da hadde eg vel ikkje sotte her og slappet av med kaffi og interesann lesing på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis med dagen ja, Aguilera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Gratulerer, Aguilera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattiss!!!! Kvelva nedpå nesten en liter Absolute i går:S 1 time til jobb! Jeg skal aldri drikke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Gratulere Aguiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 God morningen... helt utrulig hva man kan finn på kl. 04.30 tydligvis... (Var kanskje ikke helt i klareste laget) Gratulere med dagen Aguilera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg tror ikke det er så langt unna sannheten hvis jeg forteller at jeg drakk 20 halvlitere i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå