3XXTouring Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hei. Driver å ser på om jeg skal kjøpe meg E30 Touring nå. Har hørt at de er galvaniserte i karroseriet? Er det noe annet spessielt jeg burde se etter på disse bilene? -Matias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Sjekk for rust i topedoveggen over pedalene, rundt front ruta og under sikkringsboksen. Detter er en typisk plass på E30. Hvis det er rust over pedalene så må dashbordet ut for og få fikset det. Er litt jobb. Sjekk også om det er fukt under mattene forann og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Er det noen som vet om BMW er galvanisert i det hele tatt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 jeg har e30 touring tilsalgs! se prosjekter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Er det noen som vet om BMW er galvanisert i det hele tatt?? Fom. faceliften i 1988 er alle E30 modellene galvanisert på utsatte steder...dvs. de er ikke helgalvaniserte som f.eks Audi og Porsche modeller fra den samme tiden... http://www.autopower.se/begagnatguiden/e30beg.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 takk for svar;) Jeg har faktisk kjøpt meg bil i dag. Så ser frem i mot en hverdag med BMW.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå