Gå til innhold

E36 M3 eller E46 M3 styling?


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

E46-front passer ikke på e36, alt for rund. Men.. det begynner kanskje bli vel mange med m-styling, så spesielt spennende er det jo ikke - selv om det nok er det peneste.

er det som er fint da :P skal du ha en firkanta kasse kan du kjøpe E30 :P haha vet mange kommer til å hate meg nå men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tror bilen din hadde blitt finest med M-tech styling jeg. Frontfanger,M-speil, sideskjørt, hekkskjørt og lister. Sett i sort gitter i fronten, hellaker bilen hvit, kjøp hvite baklykter (ikke LED lykter nei [-X ) + sideblink. Sorte Hella lykter fram + blink og avrund det hele med lyktelister i bilens farge.

Hmmm... Hva med hvite lister også? (front, dørene, osv)

Men når man sier "M-tech". Snakkes det da om:

"Rieger Infinity Frontfanger Hel frontfanger i ABS-plast"?

Infinity I? II?

Og når du snakker om baklykter, snakker vi da M3-baklyter:

fkrl66.jpg

eller vanlige:

fkrl70.jpg

Hvem selger sorte Hella-lykter forresten? Regner med disse da er angel eyes. Er det projektorlamper på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde slike facelift lamper,men har byttet tilbake til orginale rød/hvite. Synes de passer mye bedre, og har et mye finere lys(oppsett).

Fargen på bilen har sikkert mye å si også,synes de passer bedre på noen enn andre.

De originale røde/hvite er de nederste? Eller ingen av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert ikke orginale..

synes også at e36 gjør seg best med e36, men det må være gjennomført!

det eke så viktig at alle andre har det du har,

bare gjør det på din måte (så lenge den er gjennomført)

legg ned god tid til ordntelig arbeid, ikke stress,

det er detaljene som utgjør helheten :!:

sikkert mange som har e36 m3 styling (bla meg) men har ikke sett så mange som har det 100% gjennomført..

org fangern med infinity leppe er jo et billig og bra alternativ det å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3 fronten ser mye finere og hissigere ut med kerscher leppe... e46 m3 er grei,, men denn bygger ikke noe ut og ser så flat å plastik ut.... Bygger foresten ikke noe ned.. ser ut som skjørtene på bilen er lavere og det blir feil spørr du meg.... Hadde godt for m3 fronten... jeg smalt gjust frointen min,, så bestiller ny m3 front med kerscher leppe og hele pakka i danmark www.koed.dk... Billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3 fronten ser mye finere og hissigere ut med kerscher leppe... e46 m3 er grei,, men denn bygger ikke noe ut og ser så flat å plastik ut.... Bygger foresten ikke noe ned.. ser ut som skjørtene på bilen er lavere og det blir feil spørr du meg.... Hadde godt for m3 fronten... jeg smalt gjust frointen min,, så bestiller ny m3 front med kerscher leppe og hele pakka i danmark www.koed.dk... Billig :)

Jeg kan liksom ikke se for meg hvor mye av fronten som følger med til den prisen. Noen som kan hjelpe meg? -->

koed.JPG

Altså... Med det å skrive "hjelpe meg", så mener jeg å finne bilder av biler som har akkurat det de selger der (ikke AKKURAT, men samme resultet). For... mange steder så reklamerer de med kun en LITEN ting på bildet, men viser masse annet også. Så det er vanskelig å se hva som følger med, og hva som ikke følger med.

EDIT: én ting til... hvorfor skriver koed.dk både "sedan" og "limousine". Dette er de samme bilene, right? For.. ellers har dem f.eks. ikke M-tech speilsett osv til sedan. (bare limousine, og alle andre man har hørt om)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øverste bilde er en komplett fronftfanger, uten leppen under...

leppen har nr www7794

i midten har du sideskjørt (sedan\limonsine) går før det samme..

å nederst har du en innsats, som du setter inn i den orginale bakfangeren

eller så følger vel alt med, passformen er vel god på e36 m3 delene, har ikke opplevd noe negativ ihvertfall..

men du må huske at du må betale moms i tilegg (25%) til prisen før å få det inn i norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært veldig skeptisk til kopi-styling. Kamerat kjøpte noe som var orginalt og var et merke som skulle ha meget god passform - og det var en god del tilpassning for å si det slik :)

Ser ut som alt følger med i den prisen forresten - står jo at det er en del.

Med tanke på det som står der... Ser det ut som den vil passe uten uke på uke med tilpassning i garasjen? ;)

En annen ting.. Er "Demon-Eyes forlygtesæt fra Hella" noe å satse på? Er dette egentlig angel-eyes, men under et annet navn? ->

koed2.jpg

Regner vel med det er Halogen-teknik jeg burde velge, siden jeg har en E36, 318i 91mod. For... det følger vel nok ikke med Xenon-konverteringsbokse-something-something med de lyktene der. De er vel heller beregnet på nyere biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...