Trotto Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ja ja, da er sesongen over for min B10. Skiltene er tatt av og levert Biltilsynet og blir nok der til etter påske 2006. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jupp, det blir strax parkering av M5'en her også.. Tenkte jeg skulle bruke den i vinter, men tror jeg dropper det.. *dobbeltsukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Skiltene på M3en ryker innen uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 skiltene på e34 røyk for 2uker siden de.. uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hvorfor tar dere av skiltene, er det noe og spare på det? Jeg skal også parkre M3en snart, men hadde ikke tenkt og ta av skiltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hvorfor tar dere av skiltene, er det noe og spare på det?Jeg skal også parkre M3en snart, men hadde ikke tenkt og ta av skiltene. Billigere forsikring i et halvt år. Jeg får igjen masse penger når jeg lever inn skiltene i mer enn 3 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg parkerete forrige uke.. Men har ikke tenkt å ta av skiltene i år.. Tok av skiltene på 528 i fjor, og det ble så mye om og men ettersom jeg måtte ha EU før jeg fikk på skilter igjen.. Fikk ikke godkjent bilen for at senkesettet og felgene ikke stod på, måtte vente på time hos biltilsynet. Tok faktisk litt over en mnd i fjor før jeg fikk på skiltene igjen.. Så det gidder jeg ikke i år. Sparer ikke mer enn 1000kr, så er ikke så mye å hente. Ble dyrere i fjor. Men da med en annen bil og forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg får 2 tusen kroner igjen. Da tar jeg dem av uten problemer. Nå ser det ikke ut som om noen vil kjøpe M3en uansett, så begynner å lure på om jeg bare skal beholde den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Beholde PK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Beholde PK. Ja blir nok te det. Har egentlig lyst til det og. Men da blir det Carbon-Innsug og en del andre godsaker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 uff, parkerte igår jeg.. utrolig trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hvordan er det med forsikring når man tar av skiltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hvordan er det med forsikring når man tar av skiltene? Du ringer å sier at skilter er levert inn. Og at du for øyeblikket bare trenger tyveri og brann forsikring. Er du heldig, som meg, får du igjen litt penger hvis skiltene er av i mer enn 3 eller 6 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 tror jeg har parkert cabben nå også, har ikke lyst å kjøre den i vinter siden den aldri har vært vinterkjørt i tyskland eller norge. Ikke har jeg vinterdekk heller! Gleder meg til neste sommer! Om vi får en til neste år da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Gleder meg til neste sommer! Om vi får en til neste år da..... Utfra erfaring virker det nok tvilsomt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå