lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 er bare en rask skisse.. kassa blir nok noe større.. siden det er en 30cm sub som skal inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Tja litt vanskelig å se, men det ser ut som du har tenkt å faktisk ha litt plass til andre ting enn bare stereo Så det er smart tenkt. Vet ikke hvordan lydbildet blir med subben der. Har du tenkt på hvordan det blir å ha den mitt på mot baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 var inne hos en lokal annlegg forhandler.. www.boomcar.no norgesrekorden i street A klassen.. vet ikke om du vet hvem det er? men iallefall.. han sa det ville bli best sånn... har du noen andre ideer så er jeg fullt åpen for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Skal du ha noen bass reflegser opp i hattehyllen?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 hmm.. åssen vil detta være ift å få dyttet lyden inn i kupeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 viss jeg ikke får nok trøkk så blir det nok det ja eller.. er ikke noe hattehylle hehe.. så må se litt på den saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 det som er mellom bagasjerummet og kupeen er veldig tynt.. så bør går greit å lage en åpning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 ja, det får en da håpe.. for om du har tenkt til å ha kassa ståendes der. så vil det antakligvis være dårlig plass med å få opp bassrefleksrør.. og bassens utslagspunkt i kupeen vil være lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 men har du noen andre forslag? til åssen jeg kan bygge tar gjerne imot tips.. foreløpig ligger annlegget i eksene sine bak meg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Så ikke feil ut den skissen der. er ikke det letteste å bygge bra stereo i en roadster. Prøv da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 mhm.. skal nok prøve:D pappa har møbelsnekker erfaring så må få lagd til noe stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 var inne hos en lokal annlegg forhandler.. www.boomcar.no norgesrekorden i street A klassen.. vet ikke om du vet hvem det er?men iallefall.. han sa det ville bli best sånn... har du noen andre ideer så er jeg fullt åpen for det Johnny på boomcar, er en gammel ringrev innen bilstereo, så han klarer nok å hjelpe deg. Har han enda butikk i kjelleren hos bestemora??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 stemmer.. johnny vettu bra fyr... jepp han har sin lille bedrift i kjelleren enda.. bestemora synes bare det er koslig sier han alltid dunk dunk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hvor mange ganger har du brukt reserve dekket? Synes det er ypperlig å ha bassen der. Skal lage ett anlegg i reservehjulsbrønnen til uka. Skal legge inn bilder her mens jeg lager det kanskje du får noen ideèr. Ellers så er det ett bra sted å sette kassa. Hvertfall i andre biler har enda tilgode å fikse anlegg i en roadster så. Men dbdrag kan uansett ikke sammenlignes med det å ha bra lyd i bilen. Drag er for pyser.. men skal inrømme at det er morsomt å være med noen ganger. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå