Gå til innhold

Annlegg layout... meninger om dette?

Share

Anbefalte innlegg

si ifra om du får noe basstrøkk i kupeen a ! har tenkt på å kaste inn et par 8" i kasse i min, Men lurer på hvordan jeg skal få lyden inn i kupeen. Har ikke noe særlig lyst til å lage hull i plata som skiller "kalesje rommet" fra bagasje rommet. Det kan jo skje at man må kaste ned taket selv om det er vått for å få glede av noen solstråler på kroppen.

Jeg har sett litt på sånne små aktive subber og klødd meg i hodet på om det kanskje går an å plassere en sånn innerst i benplassen på passasjersiden.

Men da vil den mest sannsynlig føkke opp mellomtonen fra frontsettet på høyresiden...

så som sagt; si ifra om det blir grei bass både med tak oppe og nede, Eller om du bare spiller for de som sitter bak deg i køen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha mest mulig bass så bør elementet og bassrefleksen peker bakover.

Jeg hadde ikke satt i noe større en 10" elementer i en Z3. Bagasjerommet er veldig lite så noen større ellement vil ikke bli noe bra.

At elementet peker oppover er vertfal en dårlig løsning siden den bilen er vanskelig og få frem lyden i.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg laget ei kasse som du lett kan ta ut og inn av bilen. Med rigtig type 10" så trenger du ikke større kasse en 20L hvis du har bass port.

8" ellementer er lite hvis du skal bruke som bass. Som mid bass er 8" bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...