lexe Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hehe.. tingen med roadster er at det ikke er noe reservehjulbrønn hehe.. dekket er under Men ta å sleng inn noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 hehe.. tingen med roadster er at det ikke er noe reservehjulbrønn hehe.. dekket er under Men ta å sleng inn noen bilder aaaah!! hehe.. der serru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 men har funnet ut åssen jeg skal gjøre det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 men har funnet ut åssen jeg skal gjøre det nå Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 altså.. sub'n bygger 29 i diameter og 21 i dybde... så skal bygge ei annen kasse som enn som vist på bilde.... skal lage en ny skisse å legge ut snarest så kan dere se hva jeg tenker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 det må bli mer sånn som dette.. siden den må ligge med magneten ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 si ifra om du får noe basstrøkk i kupeen a ! har tenkt på å kaste inn et par 8" i kasse i min, Men lurer på hvordan jeg skal få lyden inn i kupeen. Har ikke noe særlig lyst til å lage hull i plata som skiller "kalesje rommet" fra bagasje rommet. Det kan jo skje at man må kaste ned taket selv om det er vått for å få glede av noen solstråler på kroppen. Jeg har sett litt på sånne små aktive subber og klødd meg i hodet på om det kanskje går an å plassere en sånn innerst i benplassen på passasjersiden. Men da vil den mest sannsynlig føkke opp mellomtonen fra frontsettet på høyresiden... så som sagt; si ifra om det blir grei bass både med tak oppe og nede, Eller om du bare spiller for de som sitter bak deg i køen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Skal du ha mest mulig bass så bør elementet og bassrefleksen peker bakover. Jeg hadde ikke satt i noe større en 10" elementer i en Z3. Bagasjerommet er veldig lite så noen større ellement vil ikke bli noe bra. At elementet peker oppover er vertfal en dårlig løsning siden den bilen er vanskelig og få frem lyden i. Hadde jeg vært deg så hadde jeg laget ei kasse som du lett kan ta ut og inn av bilen. Med rigtig type 10" så trenger du ikke større kasse en 20L hvis du har bass port. 8" ellementer er lite hvis du skal bruke som bass. Som mid bass er 8" bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jepp skal si ifra.. fikk lagd en mal av kassen idag.. sendes til produksjon nå skal legge ut noen bilder av det ferdige resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 har allerede handlet annlegg så min 12" skal inn uannsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 har å tenkt på å lage ett bassrefleksrør inn i kupeen.. men vet ikke altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå