marius paulsen Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 spilleren heter Blaupunkt TravelPilot Rome NAV55E! vil denne komme med utstyr slik at jeg kan bruke fjærnkontrollen som jeg har på rattet? kanskje nautilus,Ettertenning eller Mr.Stream vet noe om denne? takker for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har ikke hørt noe om den i alle fall. Men det er stor sjans for at fjernkontrollen sin funker på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 så den i bilsport,bilder fra en messe eller noe sånt?! finner den på nettet men bare på tyske sider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har ikke hørt noe om den i alle fall. Men det er stor sjans for at fjernkontrollen sin funker på den. vet du om noen andre spillere som jeg kan bruke og beholde rattfjærnkontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Pioneer har overgang, som gjør at du kan bruke originale knapper på rattet. Det har jeg fått, slik at jeg kan styre min AVIC X1R men det originale multifunksjonsrattet i min Touran. http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-459 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 fins dette til andre merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hvorfor kjøpe noe annet, når du kan få Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 har avic-x1r i gammelbilen og har ikke tenkt å flytte den over i nybilen! skjærmen er jo ærligtalt bare i veien,har aldri sett film med den og har brukt navigasjonen 1 gang! den blaupunkt spilleren har jo mp3 og navigasjon men man slipper den store skjærmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det ser ut som en oppgradering av blaupunkt travelpilot E1, å erlig talt, så ville jeg heller hatt en billig pioneer spiller uten navi, contra disse håpløse blaupunkt naviene. (jepp, monterer noen av dem i uka, å de er helt elendige) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå