Bimmerlars Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 viss de først stjeler bilen din.. ville jeg vært redd for at de nå vill komme etter deg istede viss du sender inn klage ... viss bilen var like hel og uten en skramme ville jeg kanskje bare latt det gå... Må ikke være redd på den måten der. Er bare å alltid gå med kniv på seg, eller et annet våpen.. Man skal IKKE finne seg i sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Utrolig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 ":39ttslpj]Dette er faen i meg utrolig...Hele politikorpset står vel vakt utenfor Nokas-saken... Ja det kan du banne på at de gjør Hele norges politiarbeid står vel stilt nå som Nokas pågår... Bortsett fra dem som ligger på lur med laserne sine da...snakk om prioritering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Må ikke være redd på den måten der. Er bare å alltid gå med kniv på seg, eller et annet våpen.. Jeg prøvde, men ble så upraktisk med bazookaen i baklomma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Må ikke være redd på den måten der. Er bare å alltid gå med kniv på seg, eller et annet våpen.. Jeg prøvde, men ble så upraktisk med bazookaen i baklomma. Hehe Men seriøst, å la sånne faens jævla forpulte kjeltinger slippe unna å stæle en BMW uten noen form for straff er ikke akseptabelt!! Klarer ikke purken å gjøre jobben sin, må vi gjøre den for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Selv om det kanskje er fristende nå og da, så tror jeg ikke det er noen god løsning dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 men gutter det vil jo bli en naturlig løsning på problemet med tiden. for med dagens utvikling er norge blitt muslimsk om 40 år (jepp da er det flere muslimer enn kristne her i landet), og dere vet hva de gjør med tyver i de landene.... kappe, kappe, kappe fingrene av.... eller hele hånda. så spørs det egentlig hva som er værst da..... litt slapp straffeutmåling eller bli styrt av muslimer.... men uansett..... om man ikke skal bli straffet når man blir tatt av politiet i en stjålet bil fordi det ikke var de som stjal bilen.... vel... da er noe ganske så galt. "nei jeg har ikke stjålet denne bilen... jeg bare kjører den nå jeg" "åh, da så, beklager å ha forstyrret deg ha en fortsatt fin dag" men prøv å kjør 65 km/t i 60 sonen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 da bilen min ble stjelt fikk jeg brev samme uka som bilen ble stjelt at saken var henlagt. det var jo litt kjapt ja, MEN selvom en sak er henlagt, betyr ikke det at den blir lagt vekk for alltid og slettet.. den vil fortsatt være en del av databasen som politiet benytter seg av for og løse saker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 det var jo litt kjapt ja, MEN selvom en sak er henlagt, betyr ikke det at den blir lagt vekk for alltid og slettet.. den vil fortsatt være en del av databasen som politiet benytter seg av for og løse saker.. Ja, det betydde nok at de kom til å sette inn STORE ressurser på å ta tyvene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 eg synst dette her er helt håpløst. dei som kjører litt for fort elller har glemt pyse strikken blir omtrent spikkra på veggen og sotte i gapestokken, mens dei som stjeler biler ikkje får noken ting. Er igrunn veldig veldig skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tangen Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 ":3u8lm9pk]Dette er faen i meg utrolig...Hva skal man si til sånt? fantastisk detektivarbeid. Hele politikorpset står vel vakt utenfor Nokas-saken... Stovner politikammer er vel underbemannet etter å ha suspedert en av tjenestemennene sine for å ha truet dama si (Helene Rask)med tjenestevåpenet sitt + fyllekjøring... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287118 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Heia Norge! ..her har den kriminelle fleire rettigheiter enn den fornerma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Iogmed at 60-70% av den norske husbefolkningen ikke låser døren til hjemmet sitt mens de er hjemme, er det egentlig bare å prøve lykken. Snike seg inn ta nøklene og stjele bilen. Blir du tatt blir saken henlagt pga bevisets stilling. Heia Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Cain- Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Helt vanvittig. Gå til media med saken du. Vg burde gi best effekt. Kan dette skje deg, så kan det skje oss andre også. Ikke gi deg med dette, stå på krava! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 viss de først stjeler bilen din.. ville jeg vært redd for at de nå vill komme etter deg istede viss du sender inn klage ... viss bilen var like hel og uten en skramme ville jeg kanskje bare latt det gå... Må ikke være redd på den måten der. Er bare å alltid gå med kniv på seg, eller et annet våpen.. Man skal IKKE finne seg i sånt! Rart det blir krig i verden Bare sånn at dere vet er det en ganske saftig bot for å gå med kniv på gaten Fraråder det på det sterkest. Jeg har selv blitt drapstruet etter en politi-anmeldelse, men jeg tror nok det er de aller færreste av slike trussler som man burde ta på alvor, de fleste av de som drapstruer gjør det i ren desperasjon i håp om at man skal droppe anmeldelsen. Om de truer deg, burde du eventult gå til politiet igjen og spørre hva de mener du burde gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå